Malt

evaa

Glad i forumet
Har jo lest tråder om malt her før, men da var det ikke aktuelt for meg å bruke det til mini.. men nå er han litttreg i magen, så jeg må...
Noen som vet hvor mye jeg skal bruke i en flaske mme på 120ml?

ORIGINAL: LeonoraD

ORIGINAL: evaa

Har jo lest tråder om malt her før, men da var det ikke aktuelt for meg å bruke det til mini.. men nå er han litttreg i magen, så jeg må...

Tror ikke du bør starte med mer enn maks en halv teskje. Pass på at det løser seg ordentlig opp for å unngå slimdannelse i svelget. [:)]

Hvor ofte skal jeg gi?

ORIGINAL: LeonoraD

Tror ikke du bør starte med mer enn maks en halv teskje. Pass på at det løser seg ordentlig opp for å unngå slimdannelse i svelget. [:)]

Hvor ofte skal jeg gi?

Jeg gir litt i hver flaske [;)].. Men jeg ammer i tillegg... Så er ikke sååå ofte han får flaske.. Men di sier det holder med 3 ganger daglig [;)]

Bruker en god spiseskje på en liter kokt vann [:)] Så da får mini malt i hver flaske.

ORIGINAL: shmack

Bruker en god spiseskje på en liter kokt vann [:)] Så da får mini malt i hver flaske.

Det samme gjør jeg...

Du må prøve deg litt frem.. jeg begynte med litt under en halv t-skje i hver flaske, men det var fortsatt litt treg mage.. så økte jeg og da ble det kjempe bra!!! :)

Back
Topp