Malt rom

frøkenblaa

Elsker forumet
Syntes jeg har vært kjempe flink altså. I går malte jeg taket, veggene og listene i taket, rundt viduet og døra. (på rommet til junior) I dag har jeg malt strøk to på vegger, og strøk 2 og tre på lister og vinduet. Har også malt et strøk på gulvet.

Må gjøre om hobbyrommet mitt til junior, så lille spire kan inn på han rom. Blir jo så flott det rommet. Så gleder meg til å innrede med møbler.
Skal bestille skyvesenger av en møbelsnekker, som jeg skal male litt aldringsmalt/shabby. Er jo SÅ gøy å male.

Flere som har begynt å ordne rom til lille spire, eller omorganisering av rom til barna sine?

Jeg har en overnervøs mann som ikke lar meg male når jeg er gravid[8D] Har ikke begynt å gjøre klart noe rom enda nei. Bilder?[:)]

Jeg maler med SENSE...hehe....så da skal det være trygt. Skal ta bilder i morra når det er litt lys der, så er det litt bedre å se fargene.

ORIGINAL: frøkenblaa

Jeg maler med SENSE...hehe....så da skal det være trygt. Skal ta bilder i morra når det er litt lys der, så er det litt bedre å se fargene.

Lurt ja. Det er jo den der barbie reklamen ja[:)]

ORIGINAL: Rappo

Lurt ja. Det er jo den der barbie reklamen ja[:)]

haha...ja. Det er akkuratt sånn jeg ser ut når jeg maler og. I minikjole og høye sko [;)]
Hahaha....

Om noen skal male, så er det en utrolig god maling å male med, og den dekker veldig godt. Også virker den veldig slitesterk. I allefall der jeg malte den i forrige svangerskap ;)

Så gøy[:D] kjekt å innrede romma[:)][:)]

nei, eg får nok ikkje gjort noe med noen av romma til gulla. før vi har fått opp huset![:D] DA skal det males, tapetiseres og innredes!! gleder meg[:D] Skal bli så fint atte!

ORIGINAL: mamma til leah

nei, eg får nok ikkje gjort noe med noen av romma til gulla. før vi har fått opp huset![:D] DA skal det males, tapetiseres og innredes!! gleder meg[:D] Skal bli så fint atte!

DET skjønner jeg at du gleder deg til[:D]
Her skal vi bygge på, og gleder meg til å få pusset opp hele huset skikkelig, men det blir sikkert mange år til....[8|]
Koster penger, også bor jeg med en snekker, og han skal jo liksom hjelpe alle andre først.

Her må et helt roterom ryddes ( og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av ting). bare ryddingen tar vel ett år tenker jeg [8D] Og så må platene rives- det må settes opp nye, legges nytt gulv, belistes, males.... og så er det ferdig til innredning[8D] Kanskje på tide å begynne rydde snart [8|][:D]

ORIGINAL: mamma til leah

DET skjønner jeg at du gleder deg til[:D]
Her skal vi bygge på, og gleder meg til å få pusset opp hele huset skikkelig, men det blir sikkert mange år til....[8|]
Koster penger, også bor jeg med en snekker, og han skal jo liksom hjelpe alle andre først.

ja, den ser eg[8D] koster mye å gjøre noe! men du er hedig som har en nikker som kan gjøre mye selv, det sparer en mye på også[:D] 

Men ja, gøy å bygge hus[:D] bestemme alt selv, og få det slik en vil! Og det er eg veldig glad for, for eg er ALT for glad i interiør og stelle i stand ting[:D] (har en fortvila sambo som mener eg bruker for mye penger på dill hjemme[8D] -kan eg ikkje skjønne[:D])

Back
Topp