Malt! Hvor mye?

*Mærra*

Forumet er livet
Oliver sliter litt med hard mage så vi har gått fra svisker til malt. Begynte med malt for 5 dager siden men han er fortsatt hard i magen. Får ca en ts til hvert måltid, altså 3 ganger om dagen. Får mm å drikke og drikker ganske mye.
Har aldri brukt malt før så aner ikke hvor mye en skal bruke....?!

Noen som vet??

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Oliver sliter litt med hard mage så vi har gått fra svisker til malt. Begynte med malt for 5 dager siden men han er fortsatt hard i magen. Får ca en ts til hvert måltid, altså 3 ganger om dagen. Får mm å drikke og drikker ganske mye.
Har aldri brukt malt før så aner ikke hvor mye en skal bruke....?!

Noen som vet??

Sniker fra Juli. Jeg fikk beskjed av hs å gi 1 ts hver dag, ikke mer. Dette holder til lillegutt iallefall [:)] Prøvd å gi sviskemos i tillegg ved noen måltid?

Tror iallefall det ikke er for mye.. man må nesten bare prøve seg frem! Brukte malt en stund her også og da ga jeg henne en liten teskje i flasken.. det funket en stund men så ble hun hard i magen igjen.. ga henne mer malt men da likte hun plutselig ikke smaken lenger.. så vi gikk over til linfrøolje en periode (blandet i grøten). Gir henne en teskje malt i flasken innimellom..

vi har en ts i grøten 2 ganger om dagen.. du merker hvis det er for mye! :)

Når Imre fikk kun mme, så fikk han malt i alle flaskene... Sei han fikk 7-8 flasker i døgnet og tilsammen i alle de tror eg han fikk ca 3-4ts.. gikk helt fint det.. nesten aldri hatt problem med hard mage...

Har også lest her inne at det er noen som har fått motsatt effekt av malt.... just as you know...=)

Har også hørrt at pære kan være godt for fordøyelsen... tror nestle har glass med pære i som er ferdig most=)

Har nå brukt 3ts malt i døgnet i 5 dager men det er fremdeles bare "saueperler" som kommer ut! Kanskje jeg skal prøve med en ts til?? Eller to?

Hmmm...vanskelig detta... Får prøve noen dager til!

Takk for tips jenter[:D]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Har nå brukt 3ts malt i døgnet i 5 dager men det er fremdeles bare "saueperler" som kommer ut! Kanskje jeg skal prøve med en ts til?? Eller to?

Hmmm...vanskelig detta... Får prøve noen dager til!

Takk for tips jenter[:D]

Eg hadde tatt i meir i noen dager å sett om d hjalp....:p

Back
Topp