Malrodiens oppusingstråd

malrodien

Gift med forumet
lager meg en egen tråd for ting å tang jeg pusser opp.. har et elgammelt hus så har nokk å pusse opp[:)] slenger inn bilder etter hvert som ting blir gjort[;)]

av før bildene av huset har jeg bare de som jeg tokk med engangskameraet[8D] så tokk bilde av bildene.. så er dårlig.. men her er før vi startet å pusse opp rett etter jul 08[:)]

før                                                                                                                                      etter

En eldgammel krakk jeg fant i kjelleren[:)] hadde utallige strøk med maling, men den hadde sjarm. så etter litt pussing, skraping og to forskjelige malingsstrøk

Baderommsdøra vår.. før[;)]

Kjøpte meg to billige korktavler på ikea, med treramme, malte rammen hvit og brukte noen sjablonger på den.. syns de ble mye finere ;) bildet med krona er på gutten mitt sitt rom [:)]

Dette bordet holder jeg på å pusse opp nå:

Og dette bordet tror jeg at jeg skal pusse opp og ha på stua i steden for stuebordet vi har nå.. foreløbig bare vasket det grundig

gleder meg til bilder[:)]

ORIGINAL: moskata

ORIGINAL: moskata

MÅ oppdatere litt, er langt fra ferdig med kjøkkenet da.. mangler litt lister her å der, ledninger og fliser [8D]

oi det ble fint!kjøkkenet ditt ble nydelig. så mye dere har gjort,kjempe flinke har der vært[:)]

Back
Topp