Malrodien!!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Kom plutselig på at jeg drømte om deg i natt.. [:D] Vi bodde (tydeligvis) på samme plass for vi gikk til svangerskapskontroller til sammen.. Og jordmora vår var og høygravid!! Så når vi var der å prata med ho fikk ho rier!! [8|] Blei mye liv der da gitt.. [:D] Vi hadde forresten kontrollene innerst i hjørnet av en bar.. [8|][:D][:D]

ORIGINAL: Almyrida24

Kom plutselig på at jeg drømte om deg i natt.. [:D] Vi bodde (tydeligvis) på samme plass for vi gikk til svangerskapskontroller til sammen.. Og jordmora vår var og høygravid!! Så når vi var der å prata med ho fikk ho rier!! [8|] Blei mye liv der da gitt.. [:D] Vi hadde forresten kontrollene innerst i hjørnet av en bar.. [8|][:D][:D]

morsomt med sånne drømmer ja... jeg hadde en helt merkelig drøm her om dagen hvor noen her på forumet var med, men jeg husker ikke hva det var... tror forresten at det var Nemi.marselia jeg drømte om...

Ja det er helt vilt hva jeg drømmer om for tida.. Hehe.. Samboer har fått mang et surt blikk fra meg hvis jeg har drømt at han har gjort noe galt.. Hahahaha! [:D]

haha.. morsomt[:D][:D] så ikke innlegget før nå.. holdt på å pussa opp i hele dag og i hele går.. å i mårra tili drar jeg å samboer til oslo.. eller nittedal da[;)]

ORIGINAL: malrodien

haha.. morsomt[:D][:D] så ikke innlegget før nå.. holdt på å pussa opp i hele dag og i hele går.. å i mårra tili drar jeg å samboer til oslo.. eller nittedal da[;)]

jeg også, men jeg er ikke der før onsdag da... kanskje vi treffer på hverandre på Mo-senteret en dag??

Back
Topp