malm og hemnes kommoder fra ikea?

borga001

Elsker forumet
Skal kjøpe meg kommode, men usikker på om det blir malm eller hemnes. Hva er deres erfaringer? [:D]
Synes personlig hemnes er finest da egentlig.

Har veldig lyst på Hemnes, den doble, men har ikke plass..
Men skal kjøpe den enkle Malm-kommoden i sommer, og bruke den som stellekommode [:)]

Svigersøss har den doble Malm, og er fornøyd.. God plass i skuffene [:D]

Hadde malm og var storfornøyd med den sinnsyk god plass i skuffene.
Men har byttet den ut med kurvstativ i skapene[:)]

Får gå litt mot strømmen jeg da. HATER malmkommodene! Elendig kvalitet, vanskelige skuffer, og ikke minst veldig stygge [:'(] (men de har rett i at det er god plass i dem da) Har akkurat kjøpt 2 hemneskommoder og er MYE mer fornøyd med dem, både utseendemessig og kvalitetsmessig! Gleder meg til å pælme malmene (høhø) langt pokker i voll!

Lurer på om vi har malm kommode i gangen?? Tror det er det [:)] Med glassplate oppå. Er kjempefornøyd og syns den ble dritlekker [:D]

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: Cassandraen

Får gå litt mot strømmen jeg da. HATER malmkommodene! Elendig kvalitet, vanskelige skuffer, og ikke minst veldig stygge [:'(] (men de har rett i at det er god plass i dem da) Har akkurat kjøpt 2 hemneskommoder og er MYE mer fornøyd med dem, både utseendemessig og kvalitetsmessig! Gleder meg til å pælme malmene (høhø) langt pokker i voll!

Den første jeg hører som sier de er dårlig kvalitet, koster jo ikke akkurat lite. Sann type sett i forhold til billige jysk kommoder. Skuffene glir jo inn og ut selv. Stygge er det jo lov å mene, mange f.eks setter jo knotter på de for at de får et ant preg.

Enig, første jeg og hører sier det er dårlig kvalitet. Vi har to doble, en enkel med 3 skuffer og en enkel med 6 skuffer og er knallfornøyd! Liker og utseende på dem, men det er helt klart en smaksak!

Har og hatt en Hemnes kommode, men der synes jeg ikke skuffene rommet like mye. Men for all del, den er råfin!

Back
Topp