Malm kommode

mammatilM&L

Elsker forumet
Fra Ikea skal jeg kjøpe meg på tirsdag :) den ned 6 skuffer :)
Noen som tilfeldigvis har kjøpt likens å vet om den går inn i stasjonsvogna? Toyota ;)
Lille sukkerklompen skal være med men kan med nød legge ned setene men da må flatpakkene stroppes fast tenker jeg. Har såååå lyst å handle når vi først skal til tr.heim.
Å når de er i hus kan jeg begynne å vaske babytøy å få orden på klærne til prinsessa og storebror for den del :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Vil nok tro det om du kan legge ned et sete, men sjekk pakkens mål på ikea.no og mål lengden baki bilen så er du sikker :-)

Vil nok tro det om du kan legge ned et sete, men sjekk pakkens mål på ikea.no og mål lengden baki bilen så er du sikker :-)

Står det der, kunne ikke se det jeg. Da må jeg gå inn å se en gang til :) takk for tips :)

Sto bare at pakken er 61,1 kg :/ håper de har folk som kan bære for meg :p haha..

Målene på kommoden er 80x48x123. Så pakka er 123 cm lang pluss litt for emballasjen i allefall :)

BV app

Jeg kjøpte på fredag ;) måtte legge ned sete ;/

Ok. Da må nok vi å det. Får ordne meg med stropper så det sitter godt fast. Blir alt for dyrt å dra med seg henger over med færga :/

Gikk kjempe fint på turen hjem. Mannen fiksa sake å vi satt trygt alle i bilen :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Er så dårlig på det her :( Åssen kommer jeg meg ditt da ;) hihihi

Lillebror melder ankomst 19.08.13
Over alle innleggene her står det *våre bilder* trykk på den så finner du min tråd innpå der :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Så fint det ble da;) elsker de kommodene er så bra plass i de ;) jeg kjøpte 2 i hvite for å ha i gangen ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, liker de jeg og :) har den smale typen på badet ;)

* Lillesøster ventes 19 august *

Back
Topp