Mallorcatur med bilder

Je@nette

Glad i forumet

Sindre og mamma utenfor leiligheten

Sindre og mamma på restaurante i gamlebyen av Alcudia

Sindre på armen til pappa

Sindre på gresset utenfor leiligheten

Siste kvelden

å, det så ut som dere har hatt en kjempefin ferie!! [:)]

å så koselig det så ut som dere hadde det. Fikk lyst på en sydentur selv jeg nå

ORIGINAL: Frumus.

å så koselig det så ut som dere hadde det. Fikk lyst på en sydentur selv jeg nå

Jeg vi også!!

Å så ut til at dere koste dere... Hvordan var det å reise med en så liten en på tur?? Vi skal til Mallorca nå i midten av juni, og må si jeg er spent på det meste.. spes. flyturen?? Og hva pakket du med til babyen?? [:)]

ORIGINAL: MiaMamma

å, det så ut som dere har hatt en kjempefin ferie!! [:)]

ORIGINAL: Jenny27

Å så ut til at dere koste dere... Hvordan var det å reise med en så liten en på tur?? Vi skal til Mallorca nå i midten av juni, og må si jeg er spent på det meste.. spes. flyturen?? Og hva pakket du med til babyen?? [:)]

Det gikk utrolig bra [:)]. Han var våken det meste av flyturen ned dit. Han var blid hele tiden, men gråt de siste 20 min. Fikk nok litt trykk i øret tror jeg. Hjemturen gikk enda bedre [;)] da var han våken når vi tok av fra Palma og sovnet når vi kunne løsne beltene. Han sov i en seng som du kan henge på veggen. Der sov han helt til vi måtte vekke han for landing.
Han sov da videre på fanget til flyet stod stille og hadde parkert ved gaten.

På Mallorca gikk det også veldig bra. Han var veldig fornøyd stort sett hele tiden. Han sov i vogna hver kveld når vi spiste [:)]

Pakket med kortermet bodyer, det hadde han på hele tiden. Hadde også med et par shortser, langermet bodyer og bukser. Brukte vel ikke bukse og genser en eneste dag, men greit å ta med [;)]. Ellers var det solhatt, solbriller og sokrem faktor 40.

Du kan bare glede deg [:D] 

fina bilder.. såg ut som en mysig tur

Så fine bilder

Back
Topp