Mallorca i Mai??

Ingunn_

Glad i forumet
Er det noen som har vært på Mallorca i mai? Hvordan var været? Det er vel en grei plass å reise med barn?

Takk! Får se om noen vet da??[:)]

Var der for to år siden. Da var simen 10 mnd. Var fin tid å reise på. Vi hadde fint vær. Var et par dger med overskyet men det var varmt i luften.[:)]

var i fjor, i begynnelsen av mai. rundt 20-30 grader og halve uken sol, og halve uken med styrtregn

Hihi... vi var der i slutten av mai!! Var fifty/fifty sol og styrtregn. Kaldt i sjøen! Ville ha ventet en mnd.
[:@]

Vi var der ifjord fra 10-17 mai, å da var det helt greit. Det var sol noen dager, å varmt. Å andre dager var det regn å kaldt. Var uheldig der da! Men, noe kjempe varmt var det ikke. Nå ser jeg at været er bedre der nå i mai, så vi skal kansje tilbake til alcudia rundt midten av mai visst vi finner noe ledig på sunwing!

ORIGINAL: LillPill

vi skal og dit i mai[:)]

dere som skal i mai, når skal dere og hvor?
Kanskje det blir bv treff på flyet[:)]
Vi skal til allcudia, mot slutten av mai..

Vi var der i juni for noen år tilbake.. 2 dager med bra vær kanskje.. Er ganske ustabilt vær der, til slutten av juni.. Men kan jo for all del være heldige også da å få noe nogenlundes bra vær![:)]

Synes 22 egentlig ikke er noe serlig til temp eller da, bør ligge på 25, er kaldt der om det blåser eller regner..

Men med små barn er det sikkert en ypperlig temp om været holder seg bra![:)]

Vi skal til alcudia, er der om 3 uker[:D]

jeg var der i begynnelsen av juni for snart 21 år siden [:D]
da var vi der i 2 uker, det regnet i en uke og var fint den andre [8D]

ORIGINAL: snuppa80

Vi skal til alcudia, er der om 3 uker[:D]

Men da kan du fortelle når du kommer tilbake da[:)] drar mot slutten vi

ORIGINAL: DivaAnnie

ORIGINAL: LillPill

dere som skal i mai, når skal dere og hvor?
Kanskje det blir bv treff på flyet[:)]
Vi skal til allcudia, mot slutten av mai..

Vi drar 16. mai til Alcudia, treffer gjerne noen bv-folk jeg assa [:D]

Vi drar nok uka etter[:)] så dere får spare noe bra vær til vi kommer og.. merker jeg er litt engstelig for været nå..[:)]

det finnes bra og dårlige steder på mallorca for barn.. jeg var der i mai for to år siden... i slutten.. og vi hadde en del vind.. og noe regn.. men sol innimellom.. men ble ikke no strandliv..[:)]

Vi var på Mallorca den første uka i juni og jeg synes det var litt kaldt jeg. Blåste og var overskyet de første dagene, men så ble det litt varmere. Ville ventet litt

ORIGINAL: DivaAnnie

ORIGINAL: Trillemor82

det finnes bra og dårlige steder på mallorca for barn.. jeg var der i mai for to år siden... i slutten.. og vi hadde en del vind.. og noe regn.. men sol innimellom.. men ble ikke no strandliv..[:)]

Det høres ut som om man må ha litt flaks for å få strålende vær i mai [;)]

Veit.. er litt skeptisk til det været nå altså[:)][;)]

vi drar til Mallorca 2 mai. ser på yr nå, meldt knall sol og 20 grader der da[:D] (kan selvfølgelig fort endres)

men det er iallefall perfekt sommer vær for oss, liker det ikke hvis det blir for varm, iallefall ikke med unge.

jeg har vært der 3 ganger tidligere men da i juni/juli mnd, da har det vært veldig varmt. men vært heldig med været hver gang jeg har vært der, håper vi er det nå også[:D]

Back
Topp