Mallorca, her kommer vi...

aogsersant

Elsker forumet
Da blir det tur til Mallorca på oss. Vi drar neste lørdag og jeg gleder seg masse til ferie med familien sin! :)

åååå, så deilig!! [:D] 

Dere er jammen heldige!!!Hørtes utrolig deilig ut med en sånn tur nå når det lir mot høst[:)]
Kos dere masse,så får du legge ut masse bilder på bloggen din etterpå,så jeg kan bli misunnelig...Hehe...[:D]
Så forresten bilder av søte Halvor med Briovogna si"tøffingen",han er jo så stor og flink gutt der han går[:)]

God tur!!!

ORIGINAL: Mildrun

Dere er jammen heldige!!!Hørtes utrolig deilig ut med en sånn tur nå når det lir mot høst[:)]
Kos dere masse,så får du legge ut masse bilder på bloggen din etterpå,så jeg kan bli misunnelig...Hehe...[:D]
Så forresten bilder av søte Halvor med Briovogna si"tøffingen",han er jo så stor og flink gutt der han går[:)]

God tur!!!

Det blir garantert mange bilder på bloggen! :)

Ja, er han ikke søt med "tøffingen" sin! Han synes det er så innmari stas å tasse rundt med den..

ORIGINAL: Lilletrampepus

Kos dere masse i Mallorca, og litt ekstra for oss i kalde Norge [:D][:)]

[:)]

Åhh, så deilig[:)]

Kos dere MASSE, og god tur[:D]

ORIGINAL: Bambling

Det høres deilig ut!

Dere må bade og kose dere masse, og komme oppladet tilbake til høst og kulde her i Norge! [;)]

Ha en kjempe god tur [;)]

Åh, så deilig!! Heldiggrisene [:D]

God tur og kos dere masse!

Mallorca er fantastisk!! Hvor skal dere? Vi var der for to år siden, og tenkte at det måtte være supert å ta med barn dit.

Gooood tur!!

Back
Topp