Mallorca eller Rhodos?

Oktobersol

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Tenker 1 ukes tur i midten av mai. Hvor anbefaler der? Positive og negative ting.

Rhodos....
Utrolig flott natur, mange severdigheter, gamlebyen som er utrolig idyllisk på kveldene...
Likte veldig godt vind som var på den ene siden av stranda. Supert når det blir for varmt...

Mallorca likte jeg ikke noe særlig. Mye flott å se der også, men falt ikke helt i smak hos meg. Kanskje andre kan komme med synspunkt der?

Rhodods :) Aldri vært der, men jeg syntes selv Mallorca er litt kjedelig ;)

Rhodos er mer værsikkert i Mai. Mallorca kan være rimelig ustabilt i mai...

Mai anbefalinger fra meg: Tenerife, Gran Canaria, Tyrkia, Kypros.

Kreta er også fantastisk:-)

Jeg og samboer'n forelsket oss på Rhodos, så jeg har mange fine minner derfra.
Vi var der i august da. :)

Uten tvil Rhodos. Har ikke vært noen av stedene, men tviler på at et turistinfisert Mallorca noengang kan være bedre enn Hellas.

Er det ikke litt kaldt på Mallorca i mai tenker jeg da...
Ville gått for Rhodos hvis jeg måtte velge...

Var på Rhodos i begynnelsen av mai, for tre år siden. Da regnet det første dagene i uken og ungene måtte gå med jakke og lue :-(Men kanskje det er varmere litt ut i mai?? Vi hadde hjemreise 10 mai.

Rhodos....
Utrolig flott natur, mange severdigheter, gamlebyen som er utrolig idyllisk på kveldene...
Likte veldig godt vind som var på den ene siden av stranda. Supert når det blir for varmt...

Mallorca likte jeg ikke noe særlig. Mye flott å se der også, men falt ikke helt i smak hos meg. Kanskje andre kan komme med synspunkt der?
Tenker akkurat det samme:D

Rhodos vil være best med tanke på vær. Det er nok alikevel for kaldt til å bade. Jeg har vært der i mai og det var fint vær, men synes det er veldig minus når det er for kaldt til å bade. Jeg ville dratt i juni heller og badet i det krystallklare vannet!
Antoni quinn bay

Mallorca er greit, men har ikke så klart vann og mer ustabilt vær, selv på sommeren.

Det kan være litt kaldt og regn på mallorca i mai,men storsett fint:-)
Liker med veldig godt på mallorca...
Rhodos er fint,men de kjører kjempe fort og vilt der.... min erfaring...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp