Maling

frk k

Flørter med forumet
Hva tenker dere om å male nå som dere er gravid? Vi holder på å pusse opp og er så usikker på om jeg skal male eller ikke... Kjøper jotun sens isåfall:)

Sens kan du fint male med:)

Jeg maler iallefall barnerommet nå med jotun sens, og den er kjempefin! Lukter ingenting!

Kan fint male. Vi skal male noe og kjøpte maling i går. Dama i malebutikken sa at faktisk er dei fleste målinger trygge nokk. For det var strenge krav til hva dei kunne putte oppi malingen. Men sens er vell den eneste som er lukt fri :)

Har null problem med å male med vannbasert maling, oljebasert holder jeg meg unna. Og det er ikke bare Jorum sens som er luktfri, jeg anbefaler virkelig gjøco bliss! Har malt omtrent samtlige rom i huset her med den og den er kjempefin og også god å male med!
Skal til å male stellebord her, men kommer nok til å gå for en annen av gjøcos malinger med endel mer glans pga mer glans gjør den enklere å vaske og gir sterkere overflate

Her har jeg malt masse under graviditetene. Så lenge det er vannbasert maling og ikke oljemaling ;)

De fleste malinger er nok trygge nok, men Sense lukter ikke så mye, malte med den for et par uker siden, veldig bra :-) men hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg kjøpt optimere eller hva den heter som er billigmerket til Monter, er faktisk jotun som produserer den også ;-)

Coop har maling som tilsvarer det samme som sens, husker ikke hva den heter men mener den er ganske mye billigere :)

Coop har maling som tilsvarer det samme som sens, husker ikke hva den heter men mener den er ganske mye billigere :)
Butinox barnerom vet jeg i hvert fall de har.

Sens er grei å male med, men finnes så mange andre som fint kan males med i graviditeten, og som faktisk er lettere å stryke på.
Grunnen til at ikke alle har det samme merket på seg er fordi det koster veldig mye for produsenten å få på det merket. Derfor er det mange som ikke påkoster seg det, men holder prisen på malingen nede. Og malingen er som regel også bedre og lettere å male med som nevnt. Dette ble jeg fortalt da jeg var avgårde og kjøpte maling for noen dager siden.
Har nemlig fått det for meg at både soverom, yttergang og babyrom skal få seg et strøk. Det er jo tross alt 8 mnd siden sist de rommene ble malt :wacky:

Back
Topp