Maling

Lillespire_mai2022

Første møte med forumet
Hei.

Noen som har erfaringer med Butinox green room. Kan vi gravide male av denne typen? Eller er det bare Jotun sens som gjelder?
Mannen min kjøpte feil maling til meg og nå sitter jeg med green room malingen. Ser på nettet at dette også er vannbasert maling.

Skal vel ikke male uansett når man er gravid :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Gå inn og sjekk nettsidene deres eller ring butikken dere handlet av... seff kan du male, hvis malingen er trygg:) bra trim det:)

-=[herq]=-

Jeg brukte sense når jeg malte her tidligere, den er i alle fall godkjent. Men har hørt andre si at green room skal være ok også - de to skal være basert på de samme greiene.. men du kan jo sjekke nettsiden deres som HerQlez foreslår? :-)

Takk for tips. Jeg har vært på hjemmesiden til butinox. Det står hverken at det er farlig å bruke det for gravide eller om man kan bruke det. Men de ansatte Coop obs sa man kunne bruke det selv om man et gravid. Jeg ba mannen min om å kjøpe sens for den vet jeg gravide kan bruke, men så kjøpte han butinox pga anbefaling fra de ansatte og det var på salg... Men ser at sens fra Jotun består av det samme som butinox green room. Vil jo ikke skade barnet i magen.. Og mannen nekter å male...

Tror det skal gå bra å bruke green room jeg :) er jo basert på samme materiale som sens. Har aldri hørt om herQulez. Hva slags nettside er det?

Tror du trygt kan bruke det om de ansatte i butikken mente det, og innholdet er det samme som sense :-) Mener de i butikken sa til meg også at jeg kunne bruke green room :-)

HerQlez var hun som kommenterte før meg, som sa du kunne titte på hjemmesiden til Green room ;-)

Jeg ville ha åpnet vinduene og malt i vei ;)

Og man kan jo bruke et munnfilter i tillegg også for å være helt sikker. Men tror det er trygtnjegbogså:)

:) Gleder meg til å få male! Har enda ikke fått malt. Barnerommet har blitt brukt som bod og vi har en hel haug av skrot som må sorteres og kastes.Blir bra når barnerommet er ferdig og alt er klart :D

Back
Topp