Maling

Dugong

Forelsket i forumet
Maler dåke? Eg hadde litt dilla på å mala gamle møblar ein periode, men gav meg då eg fann ut at eg var gravid. Har lese ein del på nett, og blir ikkje helit klok på om det er skadeleg eller ikkje. Men litt lysten å måla litt igjen dersom den sens-malinga er "godkjent"?

jeg har malt og spraylakket. Holder på ute i frisk luft og bruker maske om det er spray. Så er det nok luftet og du ikke oppholder deg over lang tid i et rom med malingslukt så tror jeg ikke det gjør noenting.

Nei jeg gjør det ikke når jeg er gravid, og kommer heller ikke til å gjøre det, klarer å holde meg unna det de 9 mnd, har mange andre mnd jeg kan gjøre det på.[;)]

Jeg har og holder på å male ute. Men da er det frisk luft så jeg merker ikke noe til lukta så regner med det går bra.

Eg har malt eit skap inne med friskluftsmaske. Og så skal eg male barnerom og diverse anna med sens maling, sidan den er uten skadelege stoff [:)]

Kan male med Jotun sense vel.... [:)]

ja jeg har gjort det og skal male mer. snakket med jordmor om det og hun sa det er null problem. Pass på å ha god ventilasjon, bruk gjerne maske hvis du har... Ikke stå å mal i flere timer og ta pauser når du kjenner du trenger det![:D]

er no anna om man hadde jobba med det...[:)]

Jeg maler[:)] lufter godt og bruker green room.

Vi har begynt på barnerommet, men jeg får ikke lov av sambo å male.. Å jeg som elsker å male [:D] Men men.. Jeg synes det er helg greit å holde meg unna selv om det er god lufting. Tror sambo koser seg litt når han driver på der oppe og maler [8D]

Du kan male, men ikke med oljemaling inne uten god lufting.....................
jeg elsker å male selv og har både malt beiset og sprayet, men bare utendørs hittil [:)]

Back
Topp