maling til stempel

*Tøtta81*

Forumet er livet
Hva er det beste å bruke? har prøvd kun å fargelegge å ble ikke fornøyd.
Nå har jeg kjøpt distress ink får å prøve, men får heller ikke det helt til.
H2o er også prøvd... enten er det jeg som ikke kan å male/fargelegge eller så bruker jeg feil maling osv,,,

jeg bruker distress putene, syns de er veldig gode, og sååå fine farger[:)]
Ligger en artikkel om maling med distress på forsiden til scrapping.no nå faktisk-ta en titt på den!![;)]

ORIGINAL: Lotten

Ligger en artikkel om maling med distress på forsiden til scrapping.no nå faktisk-ta en titt på den!![;)]
hvordan bruker du distress putene da? jeg bruker de refil flaskene jeg, å fikk det ikke til assa...

ORIGINAL: Tøtta81

hvordan bruker du distress putene da? jeg bruker de refil flaskene jeg, å fikk det ikke til assa...

Bare gnir de mot en glatt overflate (bruker en akrylkloss jeg, men kan jo bruke et plastlokk for eksempel). Også henter jeg opp litt farge med vennpenselen og maler i vei. Har du ikke vannpensel, bruker du bare vanlig pensel og vannglass[;)]

ORIGINAL: Tøtta81

Bare gnir de mot en glatt overflate (bruker en akrylkloss jeg, men kan jo bruke et plastlokk for eksempel). Også henter jeg opp litt farge med vennpenselen og maler i vei. Har du ikke vannpensel, bruker du bare vanlig pensel og vannglass[;)]
okey,, kan prøve meg på det da[;)]

Back
Topp