Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lottenhvordan bruker du distress putene da? jeg bruker de refil flaskene jeg, å fikk det ikke til assa...
jeg bruker distress putene, syns de er veldig gode, og sååå fine farger[:)]
Ligger en artikkel om maling med distress på forsiden til scrapping.no nå faktisk-ta en titt på den!![;)]
ORIGINAL: Tøtta81
ORIGINAL: Lottenhvordan bruker du distress putene da? jeg bruker de refil flaskene jeg, å fikk det ikke til assa...
Ligger en artikkel om maling med distress på forsiden til scrapping.no nå faktisk-ta en titt på den!![;)]
ORIGINAL: Lottenokey,, kan prøve meg på det da[;)]
ORIGINAL: Tøtta81
Bare gnir de mot en glatt overflate (bruker en akrylkloss jeg, men kan jo bruke et plastlokk for eksempel). Også henter jeg opp litt farge med vennpenselen og maler i vei. Har du ikke vannpensel, bruker du bare vanlig pensel og vannglass[;)]
ORIGINAL: r1mellemja jeg leste den jeg å, kejmpe bra forklart[;)]
ORIGINAL: Lotten
her er link til artikkelen![;)]
http://web.scrapping.no/j/index.php?option=com_content&task=view&id=123&Itemid=15
Det var en utrulig fin forklaring, jeg har også lurt veldig på hvordan dere gjorde det.