Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville overlatt malingen til noen andre om dere ikke finner sikker grunning. Så hadde jeg heller malt med Sens eller Butinox Greenroom etterpåvi har brukt de to i hele huset og er veldig fornøyd med de.
På malingsbutikken her sa de at sens kunne eg fint male med.Selger hadde selv malt med andre sorter maling under sin graviditet og det var ikke farlig så lenge det ikke var over lang tid sa hun.
På malingsbutikken her sa de at sens kunne eg fint male med.Selger hadde selv malt med andre sorter maling under sin graviditet og det var ikke farlig så lenge det ikke var over lang tid sa hun.

Det er det jeg har lest noen steder, at så lenge det er vannbasert og god lufting, så er det ikke noe farlig. Men man vil jo ikke ta noen sjanser heller![]()
Stort sett går det meste bra, men skulle noe gå galt, så vil man alltid tenke på enn viss det var det eller det som er grunnen. Det er en grunn til at man anbefaler å holde seg unna å male med annen maling, så det er greit å følge anbefalingene fra de som har peiling og ikke fra noen som står i en malingsbutikk.
Ja hvis det står på så må jo det være basert på noeDet står jo tom på jotun sine sider at den er ufarlig og male med når du er gravid eller har barn i hus.Regner med de som produserer og har fått malingen godkjent vet hva de snakker om![]()
Ja hvis det står på så må jo det være basert på noe![]()
HeheHvis ikke så har de hvertfall et alvorlig problem..
Hvis ikke så har de hvertfall et alvorlig problem..
Ja, det handler nok mer om man står i det og sover i det over lang tid.
Håper og tror det. Kommer allikevel til å spørre legen i dag.
Det står jo tom på jotun sine sider at den er ufarlig og male med når du er gravid eller har barn i hus.Regner med de som produserer og har fått malingen godkjent vet hva de snakker om![]()