maling av møbler

MarcusMamma

Forumet er livet
har tenkt og male noen tre møbler eg har og det står mellom helt lyse, mørk brun og svart...
skal ha ny sofa som er mørk brun skinn og hva passer best syntes dere???
mørk brun står sterkest nå men skifter stadig mening....
hva ville dere gjort?

takk for alle svar (håper det blir mange)[:D][:D][:D]

Jeg ville tatt dem lyse,men kommer jo litt ann på resten av rommet de skal stå i også da.

ORIGINAL: Tusull

Hva har du av andre møbler da..?
Er det store kraftige møbler du har, stort rom de skal stå i...??
Jeg er veeeeldig glad i mørke møbler jeg da.. Men ikke til å komme unna at det lyse er "lettere"..[;)]

skal bytte ut det meste eg har da... skal som sagt ha brun skinn sofa og må finne meg ett stuebord noe som eg syntes e vanskelig (har glass bord nå)
har ett glass skap, en stor kraftig komode og en komode ut i gangen.... alt e lyst tre som eg snart spyr av...

men har litt tingen for mørk brun med tanke på marcus og fingermerker og alt sånn... men vet ikke helt ka som blir finest...
rommet e sånn midt i mellom, bor bare i leilighet da men stuen er verken liten eller ekstremt stor... hehe vanskelig og forklare...

Hadde vært fint me lyse møbler til en brun skinn sofa, men personlig veldig glad i di mørke.

Jeg har nettopp hatt malerunde her. Har malt det meste vi har av møbler. Vi har mørk brun sofa og jeg har malt møblene hvite. Var lei de mørke.... Syns det ble fint[:D][:D]
Såjeg ville valgt hvitt....

Back
Topp