Maling av fliser på badet?

*Perlemor*

Gift med forumet
Vi flytter inn i ny leilighet om 14 dager, gleeeder oss veldig til å få større plass!

Badet er drøyt blått synes vi, men skal ikke pusse opp med det første, lurer derfor på billige snarveier for å dempe det blå...Går jo ann å male fliser, holder det og på bad? Er det veldig mye jobb?

Har dere eventuelt andre gode tips til å få det blå badet til å virke mindre blått?

Dette lurer jeg også på.

Har malt flisene på kjøkkenet og det ble veldig bra,ikke mye jobb vasket med slamiakk og pusset lett på de flisene som var blanke.

det finnest egen flismaling til bad[:)] min maler mann sier det er lett og gjøre,bare snakk med di på male butikken[:)]

ORIGINAL: jcma

det finnest egen flismaling til bad[:)] min maler mann sier det er lett og gjøre,bare snakk med di på male butikken[:)]

Å genialt[:D][:D][:D]
Kan være det er ett litt blondt spm men fins den i alle mulige farger[:)]?

Å! Nå ble jeg glad!!! Fint å få vekk det blå på veggene i allefall (i første omgang [;)])

Som unemoren spørr, finnes det i alle farger?

mannen min sier no at vis dere rubber flisene med grovt sandpapir,så heft grunning helst oljebasert,lar det stå i 10-14 dager,så male med vanligvåtroms maling og det finnest i alle farger[:)][:)]

mannen min sier no at vis dere rubber flisene med grovt sandpapir,så heft grunning helst oljebasert,lar det stå i 10-14 dager,så male med vanligvåtroms maling og det finnest i alle farger[:)][:)]

Hmmm....Bør gjøres før man reiser på ferie da gitt! Må høre i malebutikk! [:D] Takk for svar [:)]

Back
Topp