Maling av babyseng

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hei! Vi har vært så heldige å få arve den fine senga som samboeren min hadde som liten, men jeg vil gjerne male den hvit siden den er trefarget, hvilken maling er trygg å bruke i forhold til at baby kanskje kan komme til å bite på den osv.? :)

Taster på iPhone!

Her står det litt :) http://www.jotun.com/no/no/b2c/products/interior/sens/paint-pregnancy.aspx

Det står det i linken over :)

Gravid og male?
Du kan male barnerommet uten å være redd for sterk malingslukt eller skadelige avdamping. Med Jotun SENS unngår du begge deler. Det lille som damper av når SENS tørker, blant annet vann, er ikke skadelig. Dermed kan du male selv om du er gravid eller har småbarn i huset.

Du kan male med barn i magen. Svangerskap og oppussing hører nesten sammen. Mange vil pusse opp barnerom, seng eller møbler når de venter småfolk. Mange flytter også i denne tiden, eller pusser opp større deler av den boligen de bor i. Da er det trygt å vite at du kan male uten å være redd for at det kan skade deg selv eller barnet. SENS er anbefalt av Norges Astma- og allergiforbund (NAAF) og er verdens mest helsevennlige maling.

Malingen inneholder ingen løsemidler og avgir ingen skadelig avdamping. Du slipper til og med ubehagelig malingslukt, allerede under påføring.

Godt å vite, jeg skulle malt lister på hytta, men trodde det måtte vente ett år...

Tusen takk :D

Taster på iPhone!

Det har jeg ikke tenkt på engang... Hvordan skrur man hjernen over på babymodus? ☺️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp