Malin!!

Merri24

Gift med forumet
Åssen går det med husbygginga?

Vi har kommet omtrent like langt som dere var på de siste bildene du hadde lagt ut.. Det vil si en stue som ikke har tette vegger, og en lekapipe midt i plankehaugen:) Tak og vegger er tette nå, og vinduene er i ferd med å komme på plass. Og fortsetter ting som det skal, har jeg kanskje innedo igjen i neste uke!! Hehe, det sitter nemlig en del digre edderkopper under lokket på utedoen vår, og mannen min har litt edeerkoppfobi.. Så nå har jeg doen for meg selv, kan du si..

Egen tråd!!! HURRAAA[:D][:D][:D]

Jo det går fint med byggingen. Planen var at huset skulle bli ferdig utvendig, så skulle snekkerne dra å snekre opp et nytt hus mens vårt stod til "tørk". Men så hadde de ferie og brukte litt lenger tid enn planlagt på taket så huset var egentlig tørt før de skulle dra.. Sååå ble det andre huset forsinket så snekkerne tok på seg små oppdrag andre steder før de kom tilbake til oss å isolerte, nå er de omsider fått begynt på det andre huset så da kommer de vel tilbake om halvannen mnd. Dvs.. nå er det stillstand. For tiden står huset tett utvendig, begge etasjene er hele og ferdig isolert. Pipa er ferdig og alle rør og varmekabler er lagt. Nå må vi bare vente [:'(][:'(]

Når skal dere vere ferdige?

Åååå... Kjedelig.. Synd når ting drar ut! Men godt for alt som er gjort:) Vi har egentlig ikke noen plan for når alt skal være ferdig. Snekkerne skal gjøre ferdig gang, bad og vaskerom, så tar vi resten selv. Mitt håp er at disse rommene er klare iløpa november i alle fall. Stua og loftet haster det ikke så veldig med, for disse rommene har vi fra før i gamle delen av huset. Men lille snuppa kommer ikke på eget rom før det er ferdig, så det blir nok iløpa vinteren:)

Du, forresten, du bor jo i Nordfjordeid! Der har jeg bodd et år:D Men er over ti år siden nå.. (Oj, nå følte jeg meg gammal..)

Back
Topp