Maler barnerom!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå er jeg i gang med å male barnerommet - og etterpå står vårt soverom og det ene gjesterommet for tur. Fryktet at rygg og bekken skulle gjøre det vanskelig, men foreløpig er det kun musklene i overarmene som klager litt ;-) haha! *bank i bordet* for at dette skal gå smertefritt!

Så gøy :) Her har vi 2 barnerom som skal tas i tur og orden. Litt mer omfattende enn bare maling da alt må rives inn til stenderverket samt bytting av vindu :p Så samboer blir ikke arbeidsledig med det første ;)

Så gøy :) Her har vi 2 barnerom som skal tas i tur og orden. Litt mer omfattende enn bare maling da alt må rives inn til stenderverket samt bytting av vindu :p Så samboer blir ikke arbeidsledig med det første ;)

Vi skal også bytte vindu og legge nytt gulv, men det skal pappa og samboer gjøre :-) jeg maler veggene nå, for da slipper jeg å tenke på malingssøl på gulvet etc, det skal jo byttes uansett :-)

Skal pusse opp store deler av hovedetasjen nå i mai/juni, men jeg slipper unna med malerarbeidet ;-)

Hum..... burde vel strengt tatt ha begynt med barnerommet snart :P Der skal gulvet pusses ned og lakkes, veggene og listene males. Jeg må nok en tur til på UL før vi begynner, slik at jeg blir heeeelt sikker på at det er en gutt i magen :) (hadde nemlig funnet DEN fine jentefargen til kontrastveggen :P)

Her må gjesterommet vike for barnerom nr.2 etterhvert. Har bare 3 soverom i huset, og det er i grunnen ett for lite :/

Så gøy! Vi skal også fikse barnerom, stort sett maling og den slags lettvint oppussing da, heldigvis :)

Back
Topp