Male tavlemaling på dør

puusen

Forumet er livet
Noen om har prøvd det?
Rett på liksom.
Vi har sånne formpressede dører (ikke heltre).
Tenkte å male ene ruta i tavlemaling, men veeeldig kjedelig om det ikke blir bra...
 
ORIGINAL: alltidlente

jeg har gjort det og det gikk helt fint [:D] men dersom du er usikker så kan du jo grunne først så er du på den sikre siden[:D]

 
takk for svar[:)]
må bare overtale gubben da...
 
hvor kjøper dere sånn maling?
 
ORIGINAL: alltidlente

jeg kjøpte på panduro [:)]

 
Takk snille du[:D]
 
Flügger har også som kan farges om i alle fargene de tilbyr til vanlig maling også :)
 
ORIGINAL: Indiesinmamma

Flügger har også som kan farges om i alle fargene de tilbyr til vanlig maling også :)

 
får stikke innom der å høre[:)]
 
Tavlemaling sitter som bare det, og det er lett å få det bra[:)] Skal male alle klesskaps-dørene på soverommet til jentungen og lillemann en av dagene, med magnet-maling under..... [:)]
Har malt ei dør med det før, og en stor firkant på kjøleskapsdøra, som jeg skriver huskeliste på.. Og noen kommodeskuffer, der jeg skriver ulike sitater på. Ikke brukt grunning på noen av stedene.
 
ORIGINAL: alexine

Tavlemaling sitter som bare det, og det er lett å få det bra[:)] Skal male alle klesskaps-dørene på soverommet til jentungen og lillemann en av dagene, med magnet-maling under..... [:)]
Har malt ei dør med det før, og en stor firkant på kjøleskapsdøra, som jeg skriver huskeliste på.. Og noen kommodeskuffer, der jeg skriver ulike sitater på. Ikke brukt grunning på noen av stedene.

 
har du bilde av noe? morro å se[:)]
syns egentlig ikke vi har plass til tavle på veggen,så hadde vært kjekt å hatt det på døra
 
hva betaler dere for malingen? på jernia skulle de ha 279 for en liten boks....
 
ORIGINAL: puusen

ORIGINAL: alexine

Tavlemaling sitter som bare det, og det er lett å få det bra[:)] Skal male alle klesskaps-dørene på soverommet til jentungen og lillemann en av dagene, med magnet-maling under..... [:)]
Har malt ei dør med det før, og en stor firkant på kjøleskapsdøra, som jeg skriver huskeliste på.. Og noen kommodeskuffer, der jeg skriver ulike sitater på. Ikke brukt grunning på noen av stedene.


har du bilde av noe? morro å se[:)]
syns egentlig ikke vi har plass til tavle på veggen,så hadde vært kjekt å hatt det på døra


Vil også se bilde [:D]
 
Back
Topp