Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøp deg merket Jotun sense som er trygg for gravide og kos deg ❤Noen som har erfaring med og male spinkel sengene fra IKEA?
Har fått en brukt for lenge siden, og fikk plutselig en ide om at jeg skulle male denne
Kansje i en lysblå/grå farge ... Noe sånt
Ja Og fikk ett tips om gulvmaling ogKjøp deg merket Jotun sense som er trygg for gravide og kos deg ❤
Er det ikke? Men No må jeg nesten få mannen til og male da, han e litt mer nøye og flinkere enn megTror ikke gulv maling er trygg for gravide
Ja du sier noe der ogSniker litt her jeg vurderer selv å male sprinkelsengen vår. Men vet ikke om det er trygt for mini da han til stadighet biter i sengen vil han få i seg noen stoffer da som ikke er greie? Ville kanskje vært mer bekymret for det, for alle vannbaserte malinger er iallefall tryggw for gravide
Sniker litt her jeg vurderer selv å male sprinkelsengen vår. Men vet ikke om det er trygt for mini da han til stadighet biter i sengen vil han få i seg noen stoffer da som ikke er greie? Ville kanskje vært mer bekymret for det, for alle vannbaserte malinger er iallefall tryggw for gravide
Ja du sier noe der og
Ja få høre med de i en male butikk, regner med de kan sakene sineBarn biter ju i köpta vitmalede sprinkelsenger og, och dör inte av det, men hör i en färghandel om vilken färg som är trygg til det bruket. Annars finns det bit-beskyttelse å köpa som man kan sätta på, för att bevara färgen på sängen.Jag har brukt samma sprinkelseng til to gutter, og där är ikke ett eneste bitmärke, så det må ikke bli det heller
Er det ikke? Men No må jeg nesten få mannen til og male da, han e litt mer nøye og flinkere enn meg