Male sprinkelseng

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen som har erfaring med og male spinkel sengene fra IKEA?
Har fått en brukt for lenge siden, og fikk plutselig en ide om at jeg skulle male denne :hilarious:
Kansje i en lysblå/grå farge ... Noe sånt

Har planer om å male sprinkelsenga vår jeg også. Men ikke kommet lengre enn med tanken:p vet det står litt på jotun sine sider om hvordan det er lurt å gå fram med interiør maling:)

Noen som har erfaring med og male spinkel sengene fra IKEA?
Har fått en brukt for lenge siden, og fikk plutselig en ide om at jeg skulle male denne :hilarious:
Kansje i en lysblå/grå farge ... Noe sånt
Kjøp deg merket Jotun sense som er trygg for gravide og kos deg ❤

Så lenge gulvmalingen er vannbasert skal det gå bra. :)

Anbefaler å dra til en butikk hvor de virkelig kan maling.

Sniker litt her jeg☺️ vurderer selv å male sprinkelsengen vår. Men vet ikke om det er trygt for mini da han til stadighet biter i sengen vil han få i seg noen stoffer da som ikke er greie? Ville kanskje vært mer bekymret for det, for alle vannbaserte malinger er iallefall tryggw for gravide ☺️

Sniker litt her jeg☺️ vurderer selv å male sprinkelsengen vår. Men vet ikke om det er trygt for mini da han til stadighet biter i sengen vil han få i seg noen stoffer da som ikke er greie? Ville kanskje vært mer bekymret for det, for alle vannbaserte malinger er iallefall tryggw for gravide ☺️
Ja du sier noe der og o_O

Ja du sier noe der og o_O

Barn biter ju i köpta vitmalede sprinkelsenger og, och dör inte av det, men hör i en färghandel om vilken färg som är trygg til det bruket. Annars finns det bit-beskyttelse å köpa som man kan sätta på, för att bevara färgen på sängen.Jag har brukt samma sprinkelseng til to gutter, og där är ikke ett eneste bitmärke, så det må ikke bli det heller ;)

Barn biter ju i köpta vitmalede sprinkelsenger og, och dör inte av det, men hör i en färghandel om vilken färg som är trygg til det bruket. Annars finns det bit-beskyttelse å köpa som man kan sätta på, för att bevara färgen på sängen.Jag har brukt samma sprinkelseng til to gutter, og där är ikke ett eneste bitmärke, så det må ikke bli det heller ;)
Ja få høre med de i en male butikk, regner med de kan sakene sine ;)

Back
Topp