Hvordan er malereglene når man er gravid? Må jeg ha spesiell maling eller er det bare å bruke alt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotun har en seri som heter Sense som ikke har noen avgasser som er giftige
http://www.jotun.com/no/no/b2c/prod...fYYPbBPRdxiXudDv0_LvxL5j3rRXiCusayRoCJ37w_wcB
Jotun Sense, og så har Jernia en litt billigere maling som går ut på det samme (husker jo seff ikke navn da). Bare husk å lufte godt uansett![]()
Nei jeg ville unngått det egentlig. Mannen her har malt med Lady og Flügger mens jeg har vært hjemme da. Jeg har bare ikke stukket nesa nedi spannet og kostenHar stående noe maling her fra ifjor men da kan jeg ikke bruke det siden det er "vanlig" maling ??
Nei jeg ville unngått det egentlig. Mannen her har malt med Lady og Flügger mens jeg har vært hjemme da. Jeg har bare ikke stukket nesa nedi spannet og kosten![]()
Fin plan det daHmm ... Jaja da har jeg en unnskyldning for at mannen kan gjøre det, haha! Så får jeg ta meg av slipinga og vask før malingen skal på
![]()
Er det utendørs maling det er snakk om (siden du nevnte terrassebeis) så går det vel uansett greit? Er jo pga manglende lufting inne at man skal være forsiktig, utendørs må man vel legge til grunn at luftinga er bra![]()
Droppet å lese der hvor du skrev utendørsJa det er utendørs! Hmm, kanskje det er mulig da
må Google litt tror jeg
![]()
Droppet å lese der hvor du skrev utendørstror ikke det er noe problem da altså i forhold til lufting. Men jeg ville nok kanskje uansett hatt munnbind i tilfelle
![]()
Jotun Sense er løsemiddelfri og skal ikke ha skadelige avgasser etter 2 timer, men det er selvfølgelig litt når man maler.
Jeg har malt med masse med Jotun, Lady og Infra maling, men unngår oljemaling.
Tror det går greit så lenge man lufter godt og forlater rommet når man er ferdig.