Male som gravid ?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvordan er malereglene når man er gravid? Må jeg ha spesiell maling eller er det bare å bruke alt ?

Masse maling du kan bruke som gravid ;)

Jotun Sense er en av typene.

Jotun Sense, og så har Jernia en litt billigere maling som går ut på det samme (husker jo seff ikke navn da). Bare husk å lufte godt uansett :)

Har stående noe maling her fra ifjor men da kan jeg ikke bruke det siden det er "vanlig" maling ??
Nei jeg ville unngått det egentlig. Mannen her har malt med Lady og Flügger mens jeg har vært hjemme da. Jeg har bare ikke stukket nesa nedi spannet og kosten :P

Nei jeg ville unngått det egentlig. Mannen her har malt med Lady og Flügger mens jeg har vært hjemme da. Jeg har bare ikke stukket nesa nedi spannet og kosten :P

Hmm ... Jaja da har jeg en unnskyldning for at mannen kan gjøre det, haha :p! Så får jeg ta meg av slipinga og vask før malingen skal på :D

Hmm ... Jaja da har jeg en unnskyldning for at mannen kan gjøre det, haha :p! Så får jeg ta meg av slipinga og vask før malingen skal på :D
Fin plan det da :D husk maske da, hvis du skal slipe noe voldsomt. Eller kanskje han må gjøre det også :P

Er det utendørs maling det er snakk om (siden du nevnte terrassebeis) så går det vel uansett greit? Er jo pga manglende lufting inne at man skal være forsiktig, utendørs må man vel legge til grunn at luftinga er bra ;)

Er det utendørs maling det er snakk om (siden du nevnte terrassebeis) så går det vel uansett greit? Er jo pga manglende lufting inne at man skal være forsiktig, utendørs må man vel legge til grunn at luftinga er bra ;)

Ja det er utendørs :)! Hmm, kanskje det er mulig da :) må Google litt tror jeg :p

Eg malte masse sist for bare et par uker siden inne (da var eg rundt 34 uker) og det gikk kjempefint. Passet bare på å lufte ekstra godt. Brukte helt vanlig maling som vi kjøpt på Coop obs

Ja det er utendørs :)! Hmm, kanskje det er mulig da :) må Google litt tror jeg :p
Droppet å lese der hvor du skrev utendørs ;) tror ikke det er noe problem da altså i forhold til lufting. Men jeg ville nok kanskje uansett hatt munnbind i tilfelle :)

Jotun Sense er løsemiddelfri og skal ikke ha skadelige avgasser etter 2 timer, men det er selvfølgelig litt når man maler.

Jeg har malt med masse med Jotun, Lady og Infra maling, men unngår oljemaling.
Tror det går greit så lenge man lufter godt og forlater rommet når man er ferdig.

Forresten så tror jeg ikke munnbind hjelper noe særlig.
Det tar partikler, men ikke gass.
Anbefaler en maske med kullfilter hvis du vil unngå alt :)

Jotun Sense er løsemiddelfri og skal ikke ha skadelige avgasser etter 2 timer, men det er selvfølgelig litt når man maler.

Jeg har malt med masse med Jotun, Lady og Infra maling, men unngår oljemaling.
Tror det går greit så lenge man lufter godt og forlater rommet når man er ferdig.

Ikke oljemaling om det er ute engang :-)?

Det er sikkert mye bedre når det er ute, men inne så tror jeg det er best å la være :)

Back
Topp