Male skuvseng...

***Mariana***

Flørter med forumet
Har en gammel, arvet skuvseng, som jeg tenkte jeg skulle pusse ned og male hvit innen prinsessen kommer... Denne er nå knall blå etter storebror, så det passer jo litt dårlig :) Den kan gjøres om til babyseng og brukes til ca 3 års alder... har kjøpt hvit sengehimmel og stativ i dag, så er spent på resultatet (og om jeg blir ferdig...) :)

Noen som har smarte tips til maling og hvit farge? Evt hvordan jeg kan få den til å se chabby/ gammel ut...? :)

Lurt å bruke f.eks Jotun Sens maling vertfall. Den er laget til soverom, er vannbasert og uten giftige stoffer og avgasser, sånn at selv gravide kan male med den. Vi brukte den på vegger og lister på barnerommet :)

Vi har malt vuggen med sens halvblank i fargen hvit pepper, den ble veldig fin! :)

Hvis du vil ha en gammel look på den pusser du bare rundt kanter og der den nautrlig ville blitt slitt. Gjort det med flere ting jeg har pusset opp selv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Etter du har malt den så klart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar :) Litt spent på resultatet...tror jeg får dele prosjektet i to; pusse...og... male, orker ikke så mye on gangen :) Det blir nok Sens i allefall...så får vi se fargen :)

Back
Topp