Male på fliser?

Lois Lane

Forumet er livet
Er det noen som har malt på fliser?

Hvordan ble resultatet? Har dere bilder jeg kan få se? Jeg har lyst på helt lyse vegger, og kanskje grått gulv, men hvordan blir da fugene? Jeg vil jo ha de grå, men da må jeg vel drive å tape da, og så male de grå? Da skal jeg i alle fall smiske med søsteren min, for det høres ut som litt av ett arbeid...[8D][:D]

jeg har lyst å gjøre det på badet vårt, for det er så hesslig stygt. Vi skal lage nytt bad, så er ikke noe jeg trenger å gjøre, men tenkte jeg kunne prøve siden vi skal lage nytt alikevell..... Mannen min bare ser dumt på meg, så jeg tror kanskje jeg gjør det når han er reist ut[8D][:D]

Kan dere roe ned skrivingen litt, for tråden min havner jo langt bak før jeg har fått hverken sukk for meg, eller svar på spørsmålene mine[8D]

Tuuuusen takk[:D]

ORIGINAL: *April*

Tror ikke jeg ville malt flisene på gulvet iallefall, den vil nok slites bort...

Ja jeg har tenkt på det samme. Nå blir det nytt bad i løpet av året sikkert da, men kan jo hende det sliten bort ganske fort.

Og så har vi dusj i badekar, så blir jo en del vann på veggene der... Arh. er det ingen som har en malermann her da?

ORIGINAL: bolla82

Jeg har DÅRLIG erfaring med det, men du kan jo forsøke dersom det likevell skal byttes med tiden :)
En venninne hadde malte fliser / fuger, og det ble skikkelig fælt.. så ut som alt flasset [&:]

Men lykke til uansett =) kan jo være det blir bra! :)

hmmm. Det hørtes ikke noe særlig ut. Jeg har testet bak døra, bak bossbøtta da, og der er det jo ingen slitasje, men er ikke så mange som driver å styrer på bak der, uten om når jeg skal kaste bosset selvsagt, så det er jo egentlig logisk.....

Jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir heller, og det må jeg uansett før jeg begynner med noen sånne prosjekter[8D] [:D]

hmm...flisene på veggen , vil jeg tro går bra og male...gjorde det selv på det gamle badet mitt...bodde der i tre år og det flasset aldri...[:)] Men gulvet er jeg litt usikker på...skal jo i teorien gå ann...så skader jo ikke og prøve,hvis dere skal bytte uansett...
Fugene kan du enten male ,eller teipe, eller kanskje fuge på nytt ,hvis den som er der i dag har synki litt,så det er plass til ny...

Back
Topp