Male lekegrind

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Dere vise damer! Når man skal male en lekegrind, holder det å bruke noe som er vannbasert? Eller er det en spesiell maling er bør bruke? Vi får arve etter niesa vår, men hun har tygd så på den at den trenger en puss og et par nye strøk :)

-Fra appen-

Trur da helde med vannbasert maling. Malte sengo t jentungen med da før ho blei født :P
Vaska, pussa, vaska igjen og mala :P

Takk! Kan jo forhøre meg på malebutikken også, men syns ikke alltid yplingene bak disken gir meg gode nok svar :P

-Fra appen-

Eg malte med malinga sans på senga til gutten min. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg fikk anbefalt å bruke en naturlig maling (f.eks linolje maling) pga at småttisene biter på kantene av en god venn som er malermester!

Vi kommer også til og bruke sens malingen. Som er godkjent for gravide også :) men det er til vegger da, vet ikke hvordan den er med lekegrind. Men føler den er "tryggest" i mine øyne. Men jeg er ingen malemester ;)

Sent from my iPad using BV Forum

bruk maling som holder godt, kjøp plasbeskyttelse på ikea, for ungen VIL bite på kanten ;)

Har sett folk bruker vannbasert listemaling også, da blir det pent og blankt, og holdbart. For ja, klart ungen vil bite på den.

Back
Topp