Male Ikea Billy-bokhyller

Kaizer

Forumet er livet

Har dette skapet hjemme, og har nå begynnt malingen av det...
Har vasket det med salmiakkvann + pusset det med fint sandpapir og malt et strøk med grunning!

Nå lurer jeg på hvilken farge jeg skal male det?
Noen som har tips? Tenker "selvfølgelig" en hvit-tone [:D]

Hva med eggehvit eller bomull? Chi? 
Gleder meg til å se resultatet!!! Har samme bokhylla hjemme. Skal enten male den eller kjøpe ny. (Liatorp)

Gleder meg også veldig til den blir ferdig! [:D]
Vet det er ei her inne som har malt den tidligere, men husker ikke hvem [8|][:)]

Tror kanskje det blir eggehvit eller skumring (har rester av disse fra tidligere)
Skumring er litt gråere der chi er gul... Huff ikke lette dette her, men skal legge inn bilder når jeg er ferdig! [8D]

ORIGINAL: *Mina min*

blir spennende å se hvordan den blir, har samme hyllen bare i grå. Står i kjelleren ofg roper etter ny farge[:D] Har bare ikke klart å bestemme meg. Jeg har frostet glass i mitt skap.

tenkte bytte knottene ut med glass knotter også[:D]

pusset du mye på den?

Gra? Noe du har malt selv da eller? Sikkert veldig fint med frostet glass [:D]

Hehe, glassknottene mine ligger å venter på at jeg skal bli ferdig med malinga [8D] Så da får du sett hvordan det også blir [:D]

Har ikke pusset mye nei, tok et 180 sandpapir, pusset lett over hele skapet og dørene og vasket med salmiakkvann! Egentlig trengs det ikke grunning da, men jeg tok et strøk jeg [:D]

Det skapet har jeg også, men jeg kjøpte det i hvitt da. Lyst til å tapetsere bakplata jeg, og kanskje få glasshyller istedet. Kan det bli bra? [:D]

Har i eik jeg... nettopp malt den svart....
tenkte jeg skulle kjøpe glassdører også......
noen som har erfaringer med de frosta glassdørene uten ramme??? er de fine? bare sett bilde jeg....

Back
Topp