Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jordmor sier det bør gå bra, mens lege sier at det bør unngåes selvom det ikke er oljebasert maling. Har dere noen synspunkter selv eller fått enbefaling fra jordmor/lege?
Jeg tenker at så lenge det er god ventilasjon (det er det jo ute...) og kanskje bruke hansker så man ikke får det på huden? Da hadde jeg malt i vei i alle fall ;-)
Vi skal beise huset i sommer og jeg har tenkt å være med å hjelpe til. De første 3 mnd mens organene dannes hadde jeg kanskje vært skeptisk, men nå vil jo jeg være over halvveis. Jeg tenker at det er rimelig bra ventilert ute og når malere ikke sykemeldes/får svangerskapspenger for at jobben er uegnet, så er faren rimelig liten....... (Jeg har en venninne som jobber som maler og hun sjekket det ganske grundig med flere og fikk beksjed om at det var ytterst liten fare knyttet til det da moderne malinger ikke inneholder de samme skadelige stofene som for en del år tilbake og at hun trygt kunne stå i jobb fordi om hun var gravid).
Jeg skal også hjelpe til, må male både hytte og deler av huset.
Bruker hansker, og kanskje munnbind.
Det kan jo være at kjæresten insisterer på å gjøre det selv.