Male furukarmer, tips farge?!:)

Mummyme

Glad i forumet
Skal male opp furukarmene, men spekulerer litt på fargen! Har tatt åg prøve malet en hylle i fargen bomull og liker den! Men, er d ikke noe med at farger med gult ikke skal blandes med hvitfarger med rødt i og blått? Skal male veggene i en ny farge og! Har en hvitfage nå med alt for mye gult i [:'(]
Hva kan passe sammen? Noen som har bomull i vinduene som kan vise? Eller andre fine farger?? =)

Tank ju! :D

push it ;)

Om det er vinduskamer du mener så er ordinal farge eggehvitt.
Kjøper du nye dører eller vinduer så er fargen eggehvitt. så vi har malt karmer og lister eggehvite. synes det er kjempe fint. blir ikke noe overgang til annen farge da

Egghvit ja, er ikke den veldig hvit? Er vinduskarmene jeg skal male opp ja, de er furukarmer fra før
[:'(]
I sensbrosjyren er det malt med bomull i karmene, det sies og at det får du og ferdigmalt på karmer og lister dører!
Men, hvordan nyanser er det i egghvit da?
Hvilken farge er fin på vegg med egghvite karmer? (lyst)
Kan jo lett krasje når det blir forskjellige hvitnyanser! Har chi i gangen og det kræsjer hvis jeg skulle valgt egghvit der! (Er lyse grått der, med lysegrå trapp)

Tips mottas, gjerne bilder :)  

jeg hadde nok tatt antikkhvit, tror jeg![:)]

På veggen eller karmen? :) Fin den ja!! Det er sååå vanskelig, masse fine fargenyanser i hvit men, hva som passer sammen karm/vegg er ei utfordring! Er pirkete ;) hihi..

hadde tatt det på karmen, tror jeg.)

Flere? [:-]

Jeg liker best at lister, karmer og dører har samme farge - eggehvit m.a.o. [:)]

Stimt, blir det bare så usikker hvordan farge jeg skal ha, blir hele stua, spisestua og kjøkken liksom, puh :)

Alt går liksom til egghvit? =)

Gleeeeder meg, bare en heeeel del jobb!

hei[:D][:D]

bare informere om at ferdigmalte lister kommer i fargen bomull (ncs kode s0502-y) ikke eggehvit[:D] ville helt klart malt i bomull, passer til alle farger og hvis du har ferdigmalte lister andre steder i huset eller kommer til å kjøpe det en gang i fremtiden så får du samme farge[:D] det er min mening da[:D] legg ut bilder når du er ferdig så vi får se[:)] 

Ja, jeg og mener og ha hørt d:) Liker den veldig godt! Litt lun og ren!
Hm... tenke,tenke!! Må vel starte og grunne 7 stk vinduer da!! [:-][8|]
heheh.... Men, d blir vel bra til sist!! :D

Har malt vinduskarmene mine i fargen BOMULL....[:)] Både ferdigmalte lister, dører og karmer kommer i den fargen...[:)]

her er vinduskarmer malt i eggehvitt. Den er ikke veldig hvit, er bitte litt gult i den så den er litt varmere enn ren hvit. Om du har noe som er ferdig hvitt fra fabrikk så er det i eggehvit. bomull er mye gulere i forhold til eggehvit. Jeg liker eggehvit veldig godt

Vi Kjøpe nye vinduer her i fjord å da kom de i eggehvitt

ja, da hadde jeg også valgt bomull:)

Back
Topp