Male 5 uker før termin

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Hva tenker dere om det? Jeg skal ikke male selv, men mannen vil male en vegg på soverommet vårt og lister på det som skal bli barnerommet. Vi skal male med vanlig vannbasert maling. I forhold til barnerommet tenker jeg det går greit, for lillegutt skal jo ikke bruke rommet med det første. Men jeg vil oppholde meg der i uken som kommer for å ordne med skap og diverse innredning. Går det greit? Ang. soverommet vårt er jeg litt redd for å sove der etter at vi har malt. Hva tror dere? Er det greit for meg å sove der samme natt? Derrsom lillegutt holder seg i magen iallefall et par uker til tror jeg ikke det er noe problem å ha han på rommet da det skal være trygt i forhold til astma og allergiforbundets uttalelser (de sier 2 uker).

Sens kan man faktisk male med som gravid, bare man lufter godt! Også er det akkurat i tørkeprosessen som er litt kritisk, for det er da malingen fordamper ulike stoffer. Når det er tørt skal det være trygt for liten og stor, selv om det lukter nymalt :happy: Bare ha god lufting så skal det ikke være noe problem å bruke akrylmaling/vannbasert maling :)

Vi malte ikke med sens (hadde ikke på butikken), men med butinox 3 i 1. Vi har luftet godt lørdag og søndag med vinduet åpent. Og så sover vi på et annet rom til og med i morgen. Satse på at et er greit å flytte tilbake til soverom igjen da :)

Vi malte ikke med sens (hadde ikke på butikken), men med butinox 3 i 1. Vi har luftet godt lørdag og søndag med vinduet åpent. Og så sover vi på et annet rom til og med i morgen. Satse på at et er greit å flytte tilbake til soverom igjen da :)

Sens var mest hvis du skulle male selv egentlig. Vannbasert er som sagt innafor, så det er sikkert supert:)

Back
Topp