Maktesløs...

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Blir helt maktesløs etter jeg har vært på jobb, er stein trøtt og utmatta hver dag [emoji26] ligg bare i sofaen mange timer etterpå og er utslitt. Jeg ser mørkt ut på å jobbe i helgen [emoji31] er den eneste 3-årige på hele helgen som vil da si at jeg står alene med all ansvar for medisiner og har ansvar for alle [emoji26]

Dagens syteinnlegg [emoji37]

Jobber du i helsevesenet ?

Hva med å snakke med sjefen og få inn en ekstra person som kan avlaste ?

Jobber du i helsevesenet ?

Hva med å snakke med sjefen og få inn en ekstra person som kan avlaste ?
Jobber i helsevesenet ja. Lite trulig at de gjør det, sliter med folk fra før. Er ofte vi må gå underbemannet for ingen vil jobbe [emoji20]

Kjenner igjen problemet :-/ Vi er som regel to spl på dagvakt helg, men om en er syk tar de gjerne inn en assistent. Seinvakt er vi alene uansett. Veldig slitsomt og veldig tungvint om du feks må låse ut tyngre preparat osv!
Håper du har litt fri neste uke for å hente deg inn igjen :-)

Jobber i helsevesenet ja. Lite trulig at de gjør det, sliter med folk fra før. Er ofte vi må gå underbemannet for ingen vil jobbe [emoji20]

Skjønner. Hadde en del utfordringer med tilrettelegging sist jeg også m. Var sykmeldt i perioder jobber fult i perioder og jobbet Halvdag i perioder. Men i uke 30 sa både hode og kropp stopp. Tungt å være sykepleier og gravid både fysisk og psykisk synes jeg.

Husker forresten rundt uke 8 sist svangerskap hadde jeg jobbet 9 vakter på rad og ikke sagt til jobben at jeg var gravid. Jeg var helt gåen!! Men ble sykmeldt ei uke. Ei uke med soving spising dusjing , soving spising dusjing så var jeg oppladet og klar til jobb igjen. Angrer nå på at jeg kjørte på med fulle gir i starten.

Back
Topp