jamme1980
Blir kjent med forumet
Har ei jente på 1 år, en gutt på 13 selv. Sambo har 3 unger utenom hvor vi har omsorgen for den elste på 10 år. Begge gutta har problemer i skolesammenheng.
Vi lever i dag på sosialhjelp... noe som bare er så nedverdigende :(
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid på nytt.. ca 6 uker.
Jeg var ferdig med barn nå. Ville tenke framover å bruke god tid på de 3 jeg har.
Tenke på å få gjort ferdig utdannelsen min, er 32 år å har ikke nåla i veggen...
I tillegg spøker det for forholdet mitt med samboern.. Vi ble foreldre bare 10 mnd etter vi ble sammen. Har ikke hatt kjereste tid på 2 år.
Hvordan skal vi klare enda et barn??
Men så har du den andre siden... 1 åringen er et lite mirakel! Har pcos så legene ga meg 5 % kjangse for å bli gravid igjen. Jeg ble gravid 5 ganger med xn, men mistet alle gangene mellom uke 5 og 8...
Alt dette surrer rundt i hodet mitt :(
Søskenbarnet mitt sier Abort, min venninde som selv er gravid sier behold barnet..
Har bestilt time til å få det fjernet... men er bare så usikker....
Vi lever i dag på sosialhjelp... noe som bare er så nedverdigende :(
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid på nytt.. ca 6 uker.
Jeg var ferdig med barn nå. Ville tenke framover å bruke god tid på de 3 jeg har.
Tenke på å få gjort ferdig utdannelsen min, er 32 år å har ikke nåla i veggen...
I tillegg spøker det for forholdet mitt med samboern.. Vi ble foreldre bare 10 mnd etter vi ble sammen. Har ikke hatt kjereste tid på 2 år.
Hvordan skal vi klare enda et barn??
Men så har du den andre siden... 1 åringen er et lite mirakel! Har pcos så legene ga meg 5 % kjangse for å bli gravid igjen. Jeg ble gravid 5 ganger med xn, men mistet alle gangene mellom uke 5 og 8...
Alt dette surrer rundt i hodet mitt :(
Søskenbarnet mitt sier Abort, min venninde som selv er gravid sier behold barnet..
Har bestilt time til å få det fjernet... men er bare så usikker....