Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har time til overtidskontroll 8. sept. 9 dager over termin [emoji4]
Jepp, på sykehuset, fikk det hos legen uke 38 [emoji4]Hos jm eller sykehuset? Har du fått overtidstime allerede altså?[emoji848]
skulle ikke vært lov å gå så langt over.. men det er no min mening
Men jordmor sa at de pleier å ta hensyn til mening til foreldre/mor her da, at de kan sette igang tidligere om mor ønsker det/er sliten etc, ikke bare barn de sjekker ut.Ulik praksis på dette -sus praktiserer visst igangsettelse senesr dag 8, mens her på st.olavs ser det ut til å være lengre (på ul-kortet står det sannsynlig fødsel mellom xxxx og yyyy - den siste er jo to uker etter termin hos meg! [emoji57])
Ja jeg fikk som sagt tilbud om å bli igangsatt på dag 9, det var på St OlavsMen jordmor sa at de pleier å ta hensyn til mening til foreldre/mor her da, at de kan sette igang tidligere om mor ønsker det/er sliten etc, ikke bare barn de sjekker ut.
Samtidig er det jo vanligvis bedre fødsler om de setter igang på egenhånd enn om de blir igangsatt, såvidt eg har forstått. Så litt dilemma det der. Håper eg slipper å forholde meg til det [emoji4]