Maks en overnatting første leveåret!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Oisan! En liten tankevekker.. Venter mi første. Har tenkt at det går vel an å gå på fest etter ca 3 mndr. Men nå ble jeg litt skremt... Vil ikke ødelegge tilknytningen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg dro på husmorferie en uke når snuppa var 4 mnd. Hun var hos sine besteforeldre :-) hva var det verste som skjedde? Jo jenta sto i fare for å bli enda mer bortskjemt ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sønnen min har aldri hatt noe problemer med hverken tilknytning eller trygghet til tross for at han sov borte fra han var 3 mnd, i ny og ned når alenemammaen trengte ett pusterom :-) Faktisk så sier bl.a barnehagen at han er en veldig trygg og tillitsfull gutt ;) Så tar den med en klype salt jeg!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ok, det er forskjell på èn overnatting første året, og èn overnatting om gangen første året.. Men jeg og mannen var også borte fra ham en natt da han var 3,5 mnd; julebord. Og èn natt da han var 10 mnd; bursdagsfest. Gikk fint det. Utenom de gangene var alltid en av oss hjemme hvis den andre var noe sted. Noen langhelg så vi aldri behovet for, og det kunne heller ikke falt oss inn å dra fra ham. Personlig skjønner jeg ikke de som klarer å dra på sydenferie en uke uten barnet sitt, i alle fall ikke når barnet er så lite. Men folk er forskjellige! :)

Back
Topp