Maks en overnatting det første året!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Da ligger vi dårlig an for vi har hatt barnevakt 2 netter allerede og pjokken er 4 mnd!
MEN når ungen skriker 5-10-15 timer i døgnet da er avlastning et bedre alternativ enn alt annet som koker i hodet mitt når det står på!

Her har han vert på en overnatting, og da var han akkurat blitt 4 mnd. Så om vi skal vente et helt år med neste overnatting så blir vi tussete i hodet..
Mener en bør se an barnet, og at barnet er trygg på den personen som skal passe på han.
Storesøster har sovet jevnlig hos sin farmor siden hun var 3 mnd, og har aldri tatt noe så helst skade av det, hun elsker å tilbringe tid, få masse oppmerksomhet og bli bortskjemt hos sin farmor :)

Vi har ikke behov for barnevakt. Så kan godt vente en stund. Hu er veldig rolig og blid og sover ca 10-11 timer om natta. Med unntak av de gangene hu finner ut at hu har mista smokken. Men er bare å gi den til hu så sovner hu igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir nok lenge til det blir noen overnatting på lillefrøkna ettersom hun fremdeles er våken og vil ha pupp 2-4 ganger om natten, og vi ikke har noen i nærheten hun kan overnatte hos. Jeg husker ikke når eldstejenta overnattet hos besteforeldrene uten oss, men hun var sikkert rundt 2-3 år. Hadde vi bodd nærmere familien hadde det sikkert blitt tidligere.

Det står at man bør bare ovetnatte en natt av gangen, det står ingenting om at det ikke kan gjemtas flere ganger;)
Her har hun ikke overnattet hos noen ennå, men snart så pappan skal ha henne aleine en natt da jeg skal bort med jobben:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp