Maks antall timer for barnet i barnehagen

Oline V2

Gift med forumet
Så jo i den andre tråden at noen barnehager har åpent veldig lenge, feks 6:30 - 17:30

Men har barnet lov til å være så lenge?
I vår barnehage er det en maks-grense på 9 timer. Selv om barnehagen har åpent 9,5 time

Vi har ikke makstid, og det er jeg veldig glad for!

Ikke at hun er der i evigheten, men om vi er nødt å ha henne en dag fra start til slutt, så går det.

ORIGINAL: hissigproppen

Vi har ikke makstid, og det er jeg veldig glad for!

Ikke at hun er der i evigheten, men om vi er nødt å ha henne en dag fra start til slutt, så går det.

sign

Her er det åpningstiden som gjelder..[:)]

Der jeg jobber har vi en maksgrense. Barnehagen er åpen i 9,5t, men unga får ikke lov å være der lenger enn 9t.

ORIGINAL: Kranglefanten

Her er det åpningstiden som gjelder..[:)]

Jeg regner med det er åpningstidene som gjelder hos oss, har aldri hørt/lest at det er en max grense pr dag. (06.45-17.15)

Tror at åpningstidene gjelder i barnehagen her - men hun er aldri 9 timer uansett.

ORIGINAL: matvrak

Der jeg jobber har vi en maksgrense. Barnehagen er åpen i 9,5t, men unga får ikke lov å være der lenger enn 9t.

samme der storebror går..

det skal være maxtid over alt.

ORIGINAL: MaRtE:)

Hvor står det?

I barnehagen til eldste har de en makstid på 9t, men sjelden han er der så lenge.

Jeg mener også jeg har lest det. Jobbet i barnehage tidligere og der var det maxtid.
For å beskytte ungene. Ingen unger som har godt av å være i barnehagen over 9,5
timer.. Det er jo mye lengre enn en vanlig arbeidsdag for oss (som jobber 8 timer..)

Hvor står det?

nei, det vet jeg desverre ikke. mener det er fakta. strenge på det her i kommunen hverfall. du betaler for 9t hver dag så da skulle det vel si seg selv.

Hvor står det?

nei, det vet jeg desverre ikke. mener det er fakta. strenge på det her i kommunen hverfall. du betaler for 9t hver dag så da skulle det vel si seg selv.

Når vi fikk barnehageplassen, så fikk vi 45 timer i uka, altså 9 timer daglig
Jeg trodde også at det var en maksgrense som gjaldt hele landet.

Litt rart at det er lov å ha barnet i barnehage feks fra 6:30 - 17:30

I vår bhg er det maxtid på 9 timar. 

Ingen maks tid i barnehagen te snuppa, og gla for det siden det har hendt at jeg må ha hu der fra de åpner til de stenger men det er sjeldent.

max 9 timer. men på småbarnsavd. er det ikke oppe lenger enn 8,5 time hos hjemmeassistentene og 9 timer i basen så det er umulig å overskride 9 timer når dem er små [:D]

storebarnsavd. har oppe i 10 timer da, men gjelder samme regelen der

Back
Topp