Maks antall egg?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Bare lurer på hvilket maksantall egg deres klinikk forholder seg til? På siste ul før uttak fikk jeg beskjed om at jeg hadde for mange folikker og at jeg mest trolig måtte gå for fryserforsøk fordi 15 egg tydet på overstimulering. Det var likevel i grenseland og de tok blodprøver.

Da jeg kom til uttak viste det seg heldigvis at blodprøven hadde vært fine. Ved uttak fikk jeg ut akkurat 15 egg og berget da akkurat ifølge legen (til tross for gode blodprøver).

Har aldri hørt noe om det. Jeg har jo ekstremt mange pga PCO, Men de tømmer jo ikke alle, og det er sjeldent alle er like store. Eller...det hadde ikke gått om alle var like store:)

Hadde 18 og aldri snakk om overstimulering. Har ikke pco.

Har ikke hørt om max antall egg, man hører jo om de som får ut langt over 20. Hos meg tok de 18, men hadde tatt ut flere hadde de ikke ligget så vanskelig til. Jeg har pcos og ble lett overstimulert ved uttak og innsett.

Nei hadde liksom ikke hørt noe om det selv heller. Og da jeg var på første kontroll hadde jeg 12-13 og da var legen storfornøyd. Så fikk ett lite sjokk da legen på kontroll nummer 2 fant 15 og ble så negativ...

Back
Topp