Makrell i tomat

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Fikk plutselig lyst på det ;) Men det er vel innafor? Mener på fisken der er behandlet?
 
Makrell er kjempesunt, masse Omega-3 :) bra du har kick på det, da!

Fisk trenger ikke være varmebehandlet, det gjelder bare kjøtt. Faren med fisk er tungmetaller, som finnes i noen fiskeslag. Men ikke i makrell.

Da jeg var kvalm hadde jeg også lyst på ting jeg vanligvis ikke ville klart om jeg var vanlig kvalm, f.eks sild. Har fortsatt kick på sild, men begynner å synes det er litt vel salt ...
 
Makrell er kjempesunt, masse Omega-3 :) bra du har kick på det, da!

Fisk trenger ikke være varmebehandlet, det gjelder bare kjøtt. Faren med fisk er tungmetaller, som finnes i noen fiskeslag. Men ikke i makrell.

Da jeg var kvalm hadde jeg også lyst på ting jeg vanligvis ikke ville klart om jeg var vanlig kvalm, f.eks sild. Har fortsatt kick på sild, men begynner å synes det er litt vel salt ...

Ja syns det var en veldig praktisk ting å få kick på :D Til nå har jeg kun fått i meg folat, men har i di siste dagene fått i meg Sanasol og nå makrell i tomat :) Så nå begynner det å ligne noe :D

Sild hadde jeg ikke klart :wacky:
 
Spiser det hver dag og har spist det hver dag i lunsjen siden januar i fjor.. haha.. litt oppheng kan du si :p
 
Har også fått dilla på makrell i tomat! Har alltid syntes det var helt greit, men nå synes jeg det er helt himmelsk! I går gikk det 5 brødskiver med det i løpet av dagen ;) Heldigvis en god ting å få dilla på! Med iskald melk til! :)
 
Back
Topp