Making babies♡

Foreløpige Milepæler:

• Komme over IKM ❤

• Passere grensen for kjemisk ❤

• Se økning på testene ❤

• Komme over 7+2 (der forrige graviditet endte i SA) ❤

• Se hjertet slå på TUL

• Komme til uke 12+0
 
9+1
Sliter med kvalme og trøtthet gjennom hele dagen. Klarer å holde det tålelig i sjakk noen dager om jeg får i meg mat regelmessig, mens andre dager funker jeg bare ikke.
Ellers skifter jeg daglig, egentlig hver time på å være håpefull og håpløs. Klarer ikke helt å senke skuldrene enda, men håper det blir bedre etter TUL 12+0 om 20 dager:nailbiting::)
 
10+0
Hadde første jordmortime i dag og fikk høre hjertelyd:Heartred Det var super rart, surrealistisk og helt, helt fantastisk! Verken jeg eller mannen klarte å holde øynene tørre da:love7
Nå gleder vi oss til TUL om 2 uker.
 
12+0
I dag har vi både fått sett og hørt lille krabaten i magen. Det var helt, helt fantastisk:Heartred Alt var som det skulle og magetrollet var frisk, rask og sprellete!
Nå begynner det sakte, men sikkert å synke inn at dette faktisk skal gå bra og at vi i august med all sannsynlighet skal bli mamma og pappa:happy:
 
20+1
Leeeenge siden oppdatering her! Er mest inne på skjult forum, men tenkte å fortelle at det går veldig fint med oss:happy: Hadde OUL i uke 17 og fikk se en tilsynelatende frisk gutt som villig viste frem utstyret sitt. Vi gleder oss veldig og har kjøpt vogn, stellebord, masse smått og arvet en haug med klær.
Den siste uken har jeg kjent mer og mer "bobling" i magen og i går kveld fikk mannen, og så jeg, kjenne kraftige spark utenpå magen. Utrolig stas at mannen fikk være først:Heartblue
Vi gleder oss masse til august!:love7
 
Gratulerer med passerte halvveis og en frisk gutt i magen
 
Gratulerer med halvveis!
Herlig å se at alt er på stell!
 
I dag er termindatoen, og den nydelige gutten vår er allerede 9 dager gammel:happy:

Han kom til verden 13.august etter nesten to døgn fra første modningsrie. Gikk hjemme med uregelmessige og vonde rier i 28 timer før vi reiste på Ahus. Hadde da bare 2,5 cm åpning, men fikk lov til å bli der. Tok Paralgin Forte og brukte badekaret til lindring de første 6 timene, før jeg etter mye(!!) frem og tilbake bestemte meg for å takke ja til epidural. Jeg har ekstrem sprøyteskrekk og blir dårlig bare av å lese/snakke om epiduralbedøvelse, så det at jeg faktisk tok i mot overrasket alle inkludert meg selv.
Etter den ble satt var alt bare helt vidunderlig! Beste avgjørelsen noen sinne:happy: Jeg lå og døste til 9 cm, og pressingen føltes som en lek. Rett og slett en drømmefødsel:Heartred

Nå nyter vi barseltiden med verdens vakreste gutt og bobler nesten over av kjærlighet til nurket:love7
 
I dag er termindatoen, og den nydelige gutten vår er allerede 9 dager gammel:happy:

Han kom til verden 13.august etter nesten to døgn fra første modningsrie. Gikk hjemme med uregelmessige og vonde rier i 28 timer før vi reiste på Ahus. Hadde da bare 2,5 cm åpning, men fikk lov til å bli der. Tok Paralgin Forte og brukte badekaret til lindring de første 6 timene, før jeg etter mye(!!) frem og tilbake bestemte meg for å takke ja til epidural. Jeg har ekstrem sprøyteskrekk og blir dårlig bare av å lese/snakke om epiduralbedøvelse, så det at jeg faktisk tok i mot overrasket alle inkludert meg selv.
Etter den ble satt var alt bare helt vidunderlig! Beste avgjørelsen noen sinne:happy: Jeg lå og døste til 9 cm, og pressingen føltes som en lek. Rett og slett en drømmefødsel:Heartred

Nå nyter vi barseltiden med verdens vakreste gutt og bobler nesten over av kjærlighet til nurket:love7

Gratulerer her også ❤️

Jeg synes det er litt moro at vi var på ahus akkurat samtidig, jeg. :p
 
Gratulerer med lillegutt :Heartblue Godt å høre at fødselen gitt så fint!
 
Gratulerer
 
Jeg driver å sniker litt her inne om dagen. Gutten vår er 11 mnd og vi begynner så smått og varme opp tanken på nr 2:nailbiting:

Syklusen er så som så og ligger et sted mellom 33 og 45 dager. Har ikke snøring på når eggløsning er så foreløpig har vi bare droppet prevensjon og ser hvordan det går:) Sykt spennende!!
 
Jeg driver å sniker litt her inne om dagen. Gutten vår er 11 mnd og vi begynner så smått og varme opp tanken på nr 2:nailbiting:

Syklusen er så som så og ligger et sted mellom 33 og 45 dager. Har ikke snøring på når eggløsning er så foreløpig har vi bare droppet prevensjon og ser hvordan det går:) Sykt spennende!!

kom tilfeldigvis over dagboken din. Lykke til med prøvingen fremover! Sender dere masse babystøv og gode tanker. Har selv PCOS. Første kom av seg selv. etter fire års prøving, med og uten medisiner. Nr to kom med hjelp av pergotime og Ovitrelle. Venter nr tre nå:Heartblue en kjempe bonus overraskelse. Termin i oktober. Da er det akkurat 10 år siden en spesialist mente eg aldri ville kunne få barn på egenhånd:Heartpink:Heartpink:Heartblue
 
Jeg gjorde det samme som deg (har også pcos og trengte hjelp med første), og begynte aldri på prevensjon etter fødsel. Nå er jeg gravid igjen av meg selv :D Bare 9 uker, men uansett moro at den satt uten hjelp.
Håper det klaffer greit når dere er klare for det!
 
kom tilfeldigvis over dagboken din. Lykke til med prøvingen fremover! Sender dere masse babystøv og gode tanker. Har selv PCOS. Første kom av seg selv. etter fire års prøving, med og uten medisiner. Nr to kom med hjelp av pergotime og Ovitrelle. Venter nr tre nå:Heartblue en kjempe bonus overraskelse. Termin i oktober. Da er det akkurat 10 år siden en spesialist mente eg aldri ville kunne få barn på egenhånd:Heartpink:Heartpink:Heartblue

Så fantastisk:love7 Det er så kjekt med sånne solskinnshistorier! Gratulerer med oktoberspiren:Heartred
 
Jeg gjorde det samme som deg (har også pcos og trengte hjelp med første), og begynte aldri på prevensjon etter fødsel. Nå er jeg gravid igjen av meg selv :D Bare 9 uker, men uansett moro at den satt uten hjelp.
Håper det klaffer greit når dere er klare for det!
Gratulerer så mye med spiren og så fantastisk at den satt uten hjelp:love7 Håper vi er like heldige:happy:
 
Da er jeg på CD 9 i min 44 (ish) dager lange syklus og endelig ferdig med mensen. Misunner de som har tantebesøk i 3 dager altså..:wtf:
Eggløsning er forventet om rundt 2 uker i følge ff så kommer til å kjenne etter kroppslige tegn og teste når det nærmer seg:)

I dag er det forøvrig 1 år siden mini kom til verden og vi har feiret vår blide sjarmør med kake og gaver:love7
 
Back
Topp