Making babies♡

5+0

Den store dagen før digitaltesten er kommet, og testen hadde ikke fått med seg min ønskebestilling på 3+, så den viste 2-3..
Det følger selvsagt med påfølgende bekymringer og at jeg slår hodet i veggen i tankene.
Jeg er jo litt dum også som tar den testen i dag, når jeg vet at det fort vekk ikke er 3 uker siden befruktning. I morgen er det 3 uker siden jeg tolket eggløsningtesten som maks positiv, vi hadde sex da og to dager etter- altså befruktningen har mest sannsynlig skjedd for under tre uker siden:banghead: Men det jeg har stusset sånn over er alle de ulike terminkalkulatorene som viser ulike ting. Jeg får alt fra 4+5 - 5+3 når jeg plotter inn. Har derfor lagt meg på 5+0, men er ikke sikkert jeg er så langt på vei heller.
Blæææ, hvorfor kunne ikke dette vært litt enklere å tolke:wtf::hilarious:

Er ikke veldig bekymret, men skal nok ikke mye til før det skjer. Tenker uansett å ta ny test onsdag eller evt torsdag for å sjekke ståa. Om den fortsatt viser 2-3, DA blir jeg bekymret!

Vis vedlegget 283313
Høres ut som du ligger noen dager bak 5+0 ja. Jeg er også 5+0 hvis jeg tar utgangspunkt i menstruasjonsdato. Men siden jeg tempet og testet er jeg sikker på EL-datoen, og i følge den er jeg bare 4+3. Høres ut som noe sånt stemmer for deg også. Og i såfall stemmer det jo ypperlig med 2-3 i dag :) Jeg hadde EL dagen etter den mest positive testen. Ta en ny på onsdag/torsdag, så skal du se 3+ dukker opp :D
 
Høres ut som du ligger noen dager bak 5+0 ja. Jeg er også 5+0 hvis jeg tar utgangspunkt i menstruasjonsdato. Men siden jeg tempet og testet er jeg sikker på EL-datoen, og i følge den er jeg bare 4+3. Høres ut som noe sånt stemmer for deg også. Og i såfall stemmer det jo ypperlig med 2-3 i dag :) Jeg hadde EL dagen etter den mest positive testen. Ta en ny på onsdag/torsdag, så skal du se 3+ dukker opp :D

Hmm, hm.. Håper jeg kommer så langt at jeg kan gå på TUL og få målt hvor langt på vei jeg egentlig er!:p Jeg er i følge FF 19 dpo i dag, vil det si at 5+0 er på mandag (21 dpo), og at jeg i dag da er 4+5?
 
Litt kjedelig nå, men da er det i alle fall mer sannsynlig å treffe rett på tul :)
Ja, men tenker det er bedre å evt være litt kortere på vei enn det som er tilfelle, enn å komme på TUL og bli satt langt tilbake :)
Tror termin 22. august og 4+5 er riktig:happy:
 
Jeg fikk aldri 3+ på den digitale. I dag er jeg likevel 21+6.
Det er bare stress å teste bare for å få 3+.
Angrer egentlig på at jeg prøvde å teste etter 3+, nettopp fordi det er en del som aldri har fått 3+ og som det har gått kjempe fint med :)
Gratulerer med 21+6 ♡
 
Hvis det er noen trøst var jeg rundt 6 uker før jeg fikk 3+ på den digitale. Jeg er i dag straks 21 uker. Den digitale er veldig unøyaktig på ukeregninen sin. Siden den som tolker strekene inni ikke tolker nøye nok. Det var en tråd her inne om sensutiviteten og tolkningen til clearblue. Så slapp av i skuldrene og nyt graviditeten! Du er gravid!
 
Hvis det er noen trøst var jeg rundt 6 uker før jeg fikk 3+ på den digitale. Jeg er i dag straks 21 uker. Den digitale er veldig unøyaktig på ukeregninen sin. Siden den som tolker strekene inni ikke tolker nøye nok. Det var en tråd her inne om sensutiviteten og tolkningen til clearblue. Så slapp av i skuldrene og nyt graviditeten! Du er gravid!

Takk for det♡ Det er altfor lett å stresse rundt disse tingene!
Gratulerer såå mye med 21 uker:happy:
 
Takk for det♡ Det er altfor lett å stresse rundt disse tingene!
Gratulerer såå mye med 21 uker:happy:
Jeg vet.. jeg har vært der så mange ganger selv disse ukene! Men det blir bedre, jeg lover :). Mye slapp når jeg rundet uke 12. Da senket jeg skuldrene noe. Nå kjenner jeg liv så nå lengter jeg bare mot uke 24 hehe. Takk for det og krysser alt jeg har for at spiren din sitter!
 
Screenshot_20181219-063121_Gallery.jpg
5+2
Symptomer: Meget ømme bryster, småuggen, mega trøtt, utflod og litt murringer av og til.

Jeg var veldig usikker på om jeg skulle tester etter den berømte 3+ i dag. Merket at jeg hadde et så "sunt" forhold til det at jeg ikke ville gått helt i kjelleren om det fortsatt sto 2-3, så jeg kjørte på. Ooooog: 3+ !!!
:dance011
Nå er jeg skamløst letta og veldig gira på at vi i dag reiser til min familie og at jeg endelig skal fortelle det til mamma♡
 
Se der ja! Der kom den :happy: da kan du senke skuldrene og slappe av i jula!
 
5+5
Er mye kvalm, trøtt, har ømme bryster, tisser ofte og er lettrørt. Kjedelig, men håpefulle symptomer :) Eneste symptomet jeg hadde sist var at jeg var trøtt og det forsvant plutselig en dag, så midt opp i morgenkvalmens verden er jeg takknemlig for alle symptomer på min vei.

Foreløpige Milepæler:

• Komme over IKM ❤

• Passere grensen for kjemisk ❤

• Se økning på testene ❤

• Komme over 7+2 (der forrige graviditet endte i SA)

• Se hjertet slå på TUL

• Komme til uke 12+0
 
6+4

Nei, jeg var ikke mye kvalm 5+5, det innser jeg nå.. Æsj, trodde jeg skulle få et sånt lett, elegant snev av en kvalme som bare betrygget meg på at alt er normalt, men nå er vi gått over til skikkelig ekkel "klarer ikke spise, må ligge rolig for å ikke spy" kvalme. Var helt grusomt i går, og det ser ut til at det blir samme kjøret i dag. Misforstå meg rett, jeg er fortsatt takknemlig for alle symptomer, men nå føler jeg at jeg også kan klage litt over de:hilarious:

Er forøvrig 6+4 i dag som var dagen da jeg begynte å spotte sist. Neste milepæl er 7+2 (onsdag) som var dagen da jeg fikk bekreftet SA. Håper, håper, håper på en nydelig terminspire:Heartred
 
:angel5
6+4

Nei, jeg var ikke mye kvalm 5+5, det innser jeg nå.. Æsj, trodde jeg skulle få et sånt lett, elegant snev av en kvalme som bare betrygget meg på at alt er normalt, men nå er vi gått over til skikkelig ekkel "klarer ikke spise, må ligge rolig for å ikke spy" kvalme. Var helt grusomt i går, og det ser ut til at det blir samme kjøret i dag. Misforstå meg rett, jeg er fortsatt takknemlig for alle symptomer, men nå føler jeg at jeg også kan klage litt over de:hilarious:

Er forøvrig 6+4 i dag som var dagen da jeg begynte å spotte sist. Neste milepæl er 7+2 (onsdag) som var dagen da jeg fikk bekreftet SA. Håper, håper, håper på en nydelig terminspire:Heartred
Huff, kjedelig når kvalmen tar over :( Jeg har troen på at du kommer til 40 uker denne gangen ❤️
 
7+3
Har vært på første svangerskapskontroll hos fastlegen i dag og alt som kunne sjekkes så tidlig så bra ut:happy: Ikke overraskende kom hun frem til at jeg var 9+0 ut i fra første dag i siste menstruasjon, men ettersom jeg har lang syklus, testet etter EL og har tatt flere g-tester som er blitt gradvis sterkere, er jeg sikker i min sak. Skulle dog gitt mye for å allerede være 9+0
..

Ellers er jeg fortsatt veldig kvalm og trøtt, og løper på do i utide, men heldigvis i tide:rolleyes: Gleder meg til magen blir synlig og kvalmen går over!
 
Back
Topp