Making a murderer

JuniBaby2016

Betatt av forumet
For de av dere som har sett den, hva mener dere?
Jeg er ikke ferdig enda, og begynte å se på serien med mannen min, men han orket ikke mere da han googlet saken og fant ut at Steve fremdeles sitter inne, og han hater å se på ting som ikke har en ende på det :)

Men hva mener dere om saken?

Vet ikke hva jeg skal mene eller tro, er vel på nest siste episode nå. En ting er i alle fall sikkert, og det er at manitowoc sitt politi burde ha holdt seg LANGT unna all etterforskning i saken.

Synes den blekner litt i forhold til The Jinx, men var interessant å se. Jeg ble nok ikke så sjokkert og provosert som jeg ser at mange andre har blitt og synes fremstillingen er litt ensidig, men absolutt verdt å se! :)

Synes den blekner litt i forhold til The Jinx, men var interessant å se. Jeg ble nok ikke så sjokkert og provosert som jeg ser at mange andre har blitt og synes fremstillingen er litt ensidig, men absolutt verdt å se! :)
Enig at den har litt ensidig fremstilling, og jeg har ikke vært veldig sjokkert og provosert. Men så er jeg såpass realistisk at jeg ikke tviler på at politi kan plante bevis om de vil heller. Mye merkelig i den saken, skulle likt å visst hva som egentlig skjedde. Har ingen formening om hvorvidt de er skyldig eller ikke, men at hun ble knivstukket inne på soverommet uten at der finnes et eneste spor av dna etter henne (i det rotet), det tror jeg ikke noe på.

Burde kanskje sette en spoileralert i overskriften forresten, for dem som ikke har sett noe enda :)

Jeg har aldri blitt så provosert eller sint av en serie før, og føler meg 100 % sikker på at mannen er uskyldig, ikke minst nevøen som måtte lide en grusom skjebne for noe han åpenbart ikke gjorde.

Ikke sett enda, men vil gjerne se. Så da leser jeg inne denne tråden så nøye :p

Jeg har aldri blitt så provosert eller sint av en serie før, og føler meg 100 % sikker på at mannen er uskyldig, ikke minst nevøen som måtte lide en grusom skjebne for noe han åpenbart ikke gjorde.
Sett på ene scenen hvor de har filmet at nevøen skal skrive under på sin tilståelse nå 2 ganger, og for meg så ser det ut som de lurer/prater han nevøen trill rundt! Merker jeg ble irritert!

Sett på ene scenen hvor de har filmet at nevøen skal skrive under på sin tilståelse nå 2 ganger, og for meg så ser det ut som de lurer/prater han nevøen trill rundt! Merker jeg ble irritert!
Ja, det er ingen tvil om at denne nevøen er 'enkel' og muligens mildt tilbakestående, og det har ingenting med hans lave IQ. Politiet og rettssystemet brukte dette til sin fordel på en så grov måte at jeg finner ikke ord, og måten de manipulerte og kontrollerte han på var skrekkelig å vitne!

Ja, det er ingen tvil om at denne nevøen er 'enkel' og muligens mildt tilbakestående, og det har ingenting med hans lave IQ. Politiet og rettssystemet brukte dette til sin fordel på en så grov måte at jeg finner ikke ord, og måten de manipulerte og kontrollerte han på var skrekkelig å vitne!
Ingen tvil om at han ble manipulert og brukt av politiet. Og den advokaten han fikk som liksom skulle hjelpe han, men var like ille som politiet. Nei, mye muffens i den saken er d i alle fall, uansett hvem som er skyldig.

Ingen tvil om at han ble manipulert og brukt av politiet. Og den advokaten han fikk som liksom skulle hjelpe han, men var like ille som politiet. Nei, mye muffens i den saken er d i alle fall, uansett hvem som er skyldig.
Veldig mye rart!
Og når man ser hvor mye det lokale politiet har på å tape på at han Steven ikke er skyldig, og når det lokale politiet ikke får være med i ransakelse på tomten, men viser seg tilslutt at de har vært med å ransake, og finner nøkkelen i runde Nr 2 på tomta, og ja mye rart som ikke helt stemmer der...:/

Veldig mye rart!
Og når man ser hvor mye det lokale politiet har på å tape på at han Steven ikke er skyldig, og når det lokale politiet ikke får være med i ransakelse på tomten, men viser seg tilslutt at de har vært med å ransake, og finner nøkkelen i runde Nr 2 på tomta, og ja mye rart som ikke helt stemmer der...:/
Var vel runde 7 eller 8 på tomta den nøkkelen dukket opp :p som sagt, de burde holdt seg LANGT unna. Jeg tror de har planta bevis (nøkkelen, kula og blodet i bilen feks) for å være sikker på at de fikk tatt han. Kan godt være steven og nevøen er skyldig i noe, men noe av bevisene er nok plantet for å sikre at steven ble tatt. Man blir liksom sittende litt å måpe av det hele. Og av uttalelsene til enkelte av dem.

Back
Topp