Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En som sonet 18 år for et overfall/voldteksforsøk som han ikke begikk. Ble løslatt, og så noen år etterpå ble han mistenkt for et bestialsk mord på en kvinne. En dokumentarserie hvor man følger han (Steven Avery) fra hans familie og ståsted. Og så er det MYE greier...Hva handler det om?
Det er ikke skuespillere. En dokumentar, med masse opptak fra rettslokalene bl.a.Er det en sann historie? Hører mange som ser/har sett serien. Må kanskje ta fatt på den jeg og![]()
Trodde jeg også helt til jeg satt på første episodeOi, var sikker på at det var en drama serie. Om det er en dokumentar skal jeg prøve det![]()
Hva? Den kan bli interessantBeste jeg har sett på lenge! Så det var snakk om å komme med en ny dokumentar der vinklingen er at Steven faktisk er skyldig.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Men mye rart i hele saken!
Jupp! Men kan lang tid før den delen kommer til Norge...Hva? Den kan bli interessant![]()