Økonomisk shopping
By Hege
Det kan vel sikkert virke som jeg bruker uendelig mye penger på hudpleie og makeup,men dere hadde nok blitt overrasket hvis dere visste hvordan det egentlig var. Jeg betaler ALDRI full pris for hudpleie og jeg bruke ganske rimelig sminke. Først og fremst så vil det koste betydelig mer hvis du handler hos en hudpleier! Det eneste du må gjøre er å bli kjent med produktene så du vet hva du kjøper og etter dette kan du handle etter pris hvor du måtte ønske.
Jeg sjekker alltid alle steder for å se hva som blir billigst. Husk at du må regne med frakt enkelte steder og moms på varer over 200,- ,opp til 1000 betaler man 200,- og etter det 24%. Enkelte sider som Strawberrynet.com og Feelunique.com betaler tilbake toll og moms hvis man sender kvittering på mail. Cluet er her da altså og holde deg under 200,- eller handle såpass mye på en gang at momsen ikke blir så stor i forhold til hva du sparer alikevel.
Jeg kjøper hårpleie,hudpleie og makeup på nett alltid,bare vær klar over at de ikke sender f.eks hårspray med gass.
Legger ved noen linker så du selv kan sjekke priser.
Strawberrynet.com
Feelunique.com
Lookantastic.com (vet ikke helt om jeg går god for denne lenger ettersom jeg mangler en pakke derfra)
Beautybridge.com
Cheapsmells.com
Beautybay.com
Blush.no
Coverbrands.no
eBay.com
Tikei.se
Everyday Minerals.com
Kopierte fra bloggen jeg[8D]