Make sure-tester..

Nøttespire

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Maisløyfene 2024
Hei dere. Blodpumpa gikk hardt i går da jeg mistenkte positiv graviditetstest. Så jeg vil egentlig bare poste sånn at flere er obs på det.

Det her er min første positive test ved forrige graviditet(som var vellykket):
IMG_1098.png


Og dette er testen jeg fikk i går. Både normal, rfsu og CB testene har vært negative siden denne:
IMG_1065.jpeg
 
Ser tydelig positiv, spør du meg. :oops: Mulig de andre testene er litt treige? Har aldri opplevd skygge med make sure.
 
Hei dere. Blodpumpa gikk hardt i går da jeg mistenkte positiv graviditetstest. Så jeg vil egentlig bare poste sånn at flere er obs på det.

Det her er min første positive test ved forrige graviditet(som var vellykket):
Vis vedlegget 444022

Og dette er testen jeg fikk i går. Både normal, rfsu og CB testene har vært negative siden denne:
Vis vedlegget 444025

Ja altså opplevde jo akkurat det samme forrige syklus! Fikk flere falske positiv, må være en batch som er feil. Hvilket nr har du på dine?
 

Vedlegg

  • IMG_3671.jpeg
    IMG_3671.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 37
Når flere får såpass sterke skyggestreker, er det feil på testene eller kan det rett og slett være at det har vært kjemiske som ble fanget opp i noen tilfeller?
 
Når flere får såpass sterke skyggestreker, er det feil på testene eller kan det rett og slett være at det har vært kjemiske som ble fanget opp i noen tilfeller?

Det vet man vel aldri helt, men for min del er det ekstremt lite sannsynlig. Tok tester 3 timer før den falske positive som var helt blanke og tre timer etter som også var helt blanke, en kjemisk burde jo ha vist iallefall skygge på de andre. Men det skal sies at jeg tar ovitrielle så kan være hcg på 2-3 i blodet på det tidspunktet, men det burde uansett ikke plutselig gi en sånn strek som jeg fikk.
 
Hvilke lot.nr er det? Tenker det kan være noe sånt på min test nå siden jeg bare er 8 dpo

Jeg vet ikke hvilken jeg brukte her, men det står mye på noen andre sider at det er en batch nå som har veldig mye farge og en som har veldig lite farge. Jeg har begge batchene, men vet ikke hvilken jeg brukte på disse.

Når det gjelder din test (og du har vel ikke tatt ovitrielle?) kom streken innen fristen? Synes jo den ser lovende ut da, selv om jeg skjønner du blir skeptisk når det er så mye tull med strekene
 
Jeg vet ikke hvilken jeg brukte her, men det står mye på noen andre sider at det er en batch nå som har veldig mye farge og en som har veldig lite farge. Jeg har begge batchene, men vet ikke hvilken jeg brukte på disse.

Når det gjelder din test (og du har vel ikke tatt ovitrielle?) kom streken innen fristen? Synes jo den ser lovende ut da, selv om jeg skjønner du blir skeptisk når det er så mye tull med strekene
Har ikke tatt Ovitrelle, og streken kom etter 1 minutt. Har alltid likt MS og sverget til de over andre merker, men leser jo mye rart om de nå siste tid.
 
Back
Topp