Makan!!

spjolk1

Forelsket i forumet
http://snakk.klikk.no/flere_tema1/meta/generelt1/f/3/t/14829.aspx

Kjenner jeg blir kraftig irritert av enkelte innlegg..

Jeg er helt for at man kan ordne en sånn "barnefamilie-avdeling" på flyet. Det hadde lettet reiser for både barnefamiliene, de andre reisende og ikke minst flypersonalet.

Men å nekte barnefamilier å fly? haha! Det skjer bare ikke[8D] Tenk alle pengene de taper...!

Jeg har selv nettopp reist med en gutt som ble syk og kastet opp på flyet og gråt hele turen. Ikke veldig gøy for oss eller de andre[X(]

Jeg var mer irritert før jeg fikk barn selv...tenkte sånn "åh, kan ikke den ungen slutte å grine?!"..Nå tenker jeg bare" Huff, glad jeg ikke er de foreldrene!" [;)]

Husker min første flytur med lillegutt..jeg fløy alene med han, og han var ca 3 uker. Svettet oppover kan du si!!! Men fikk en KJEMPEHYGGELIG mann ved siden av meg, som syntes det var SÅ kos og var så behjelpelig [:D]

ORIGINAL: Niina89

Var ikke artikelen som var mest provoserende heller, det var alle komentarene syns nå jeg.

Var de jeg reagerte på også, enkelte er bare mindre begavet.

Eks. hold barna hjemme -alternativt sjekk de inn sammen med hunder og kjæledyr i bur - plagsomt!!
[8|]

For ikke snakke om han her...
Støyforurensning fra mindra barn er et voksende problem. De bør absolutt forbys på transportmidler, men også på kafeer og andre offentlige steder der de er til stor plage og sjenanse.

Hehe, blir nesten litt lattermild over disse sakelige kommentarene.[8|][:D]

latterlig[8|] foreldre gjør så godt de kan! jeg har ei høylytt og snakkesalig frøken.. hadde måttet holdt oss hjemme vi da hvis jeg hadde brydd meg.. hun bryr seg nemlig lite om smokk elr leker når hun skal fortelle noe viktig til nabobordet[8D]

samme med amming![:@] noen glor og synes d er ekkelt osv[:@] har fått kommenteren at jeg kunne da satt meg på do[:@] WHAT- skal du få spise her, men ikke babyn min?

Noen trenger en liten påminner at de også har vært en grinete liten baby som har irritert vettet av andre før... Sånn er livet! Babyer/unger bråker og gråter.

ORIGINAL: Helene Burugle

Noen trenger en liten påminner at de også har vært en grinete liten baby som har irritert vettet av andre før... Sånn er livet! Babyer/unger bråker og gråter.

Istedenfor å bli irritert på babygråt, kan man prøve å sette seg inn i situasjonen til babyene. De kan ikke for at de gråter. Kanskje de har vondt, kanskje de er redd?? Hva med å tenke på andre før man tenker på seg selv??
Greit det finnes sikkert unger som er vandt til å få som de vill, og når de blir nektet, begynner de å hylgrine.. men det er heller ikke barnets skyld, de er jo vandt til å få som de vill...

Jaja, jeg har ihvertfall ikke noe imot barn som gråter.. jeg føler bare omsorg for dem.. og hvorfor kan ikke flere gjøre som hun damen? Hun som tok ungen og trøstet han, slik at mammaen kunne få roet seg ned??

Back
Topp