Majzan sin svangerskapsdagbok

Majzan

Elsker forumet
I dag er jeg 5 uker og en dag ut i svangerskapet. Dagene går i sirup, jeg vil at tiden frem til 12 uker skal gå fort slik at jeg for fulle kan begynne å glede meg over det som skjer i kroppen min... Har hatt brunlig utflod, ikke mye, men bare det at det er der gjør at jeg bekymrer meg. Vil at den lille der inne skal ha det bra. Jeg har tatt hcgblodprøve, for å se om det stiger. Over en uke til resultatet da. Men jeg føler meg gravid, er trøtt, tissetrengt og puppeøm, så jeg tenker positivt og håper at alt er bra der inne.. Har sagt det til mine nærmeste av venner og familie.... Vi gleder oss sånn!! [:)] I dag gikk jeg til fjells i forbindelse med jobben, bar en ganske tung sekk. Håper jeg ikke gjorde lillesnupp sliten av all bæringen! [8|] Vel, i morgen får jeg svaret på den første hcg-prøven, får håpe den er innenfor normalen..

I dag fikk jeg svaret på første hcg-prøven, den var på 1621, i uke 5.. Jeg synes det var bra jeg!! Gleder/gruer meg til å få svar på den neste, håper så inderlig at det stiger opp til skyene til da:)

Tok ny hcg i dag, etter tre dager. Håper på markant stigning......spent.....

Jeg hadde normal stigning, nå var den på over 4000 :))) Er bare så glad nå, at jeg vil hoppe rundt og rope til kollegene mine at jeg har noe levende i magen min, men det skal de ikke få vite før de må. Jeg har en herlig, levende hemmelighet!!!!

Jeg er enda ikke kvalm, skulle egentlig ønske jeg ble det snart.... Hehe. For da vet jeg at hormonene mine stiger til nye høyder og det er bra!! Men fortsatt er det nok bare en super matlyst som "rammer" her i gården...

Back
Topp