Majorstuaklinikken...

Smash1234

Glad i forumet
Noen som har erfaring med 3D UL der? og hva det evnt koster der.....?[:)]

Jeg har bestilt meg time der... Og utifra det jeg har hørt da ihvertfall, så er det ganske bra der[:)]
Du kan velge mellom 2 forskjellige programmer sa de til meg på tlf. Det ene så tar de seg ekstra tid til å se etter kjønn, at alt er bra med barnet og veldig mye medisinsk. Og på det andre programmet så tar de seg tid til å bare kikke på babyen, få fine bilder av ansikt osv[:)] Jeg valgte det siste[:)]
Så blir spennende å se om det er så bra der som jeg har hørt folk si[;)]

Og forresten så tror jeg det ble på 1000 lappen... skal ikke si det sikkert altså! Hørte ikke så godt hva den dama sa i tlf..[8D] Men tror jeg hørte riktig[:)]

ORIGINAL: Timiz

Jeg har bestilt meg time der... Og utifra det jeg har hørt da ihvertfall, så er det ganske bra der[:)]
Du kan velge mellom 2 forskjellige programmer sa de til meg på tlf. Det ene så tar de seg ekstra tid til å se etter kjønn, at alt er bra med barnet og veldig mye medisinsk. Og på det andre programmet så tar de seg tid til å bare kikke på babyen, få fine bilder av ansikt osv[:)] Jeg valgte det siste[:)]
Så blir spennende å se om det er så bra der som jeg har hørt folk si[;)]

prisen da?hørt om det?[8|]

Jeg var der til vanlig UL i uke 15 sist gang.

Betalte 1200,- eller 1500,- husker ikke helt.

Men han brukte 15 min og jeg fikk ingen bilder. Skikkelig irriterende når man betaler så mye. Så jeg har tenkt til å 3D UL et annet sted.

Men dette var selvsagt ikke 3D da, kan være det er en annen lege som gjør de. Jeg var ihvertfall hos dr. Trolle.

Da ringte jeg og det kosta 1200 med medisinsk vurdering og 900 uten.....[:)] så da blir det full helsesjekk neste torsdag [:)][:)][:)] og enedelig få se igjen prinsessa våres[:)] og om det er en prinsesse[;)]

jeg har hørt masse bra om de. Flere av mine venniner som har vært der og vært superfornøyde.

vi var der sist og kjempe fornøyd![:D]

vi betalte 1000 kr.

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Men han brukte 15 min og jeg fikk ingen bilder. Skikkelig irriterende når man betaler så mye. Så jeg har tenkt til å 3D UL et annet sted.

Men dette var selvsagt ikke 3D da, kan være det er en annen lege som gjør de. Jeg var ihvertfall hos dr. Trolle.

Hmmm... det var rart! Vi var også hos dr. Trolle. Var der i uke 11 og han tok seg veldig god tid. Presset på magen og fikk bebisen til å sprelle litt [:D] Vi fikk også med mange flotte bilder. Og de bildene var mye bedre enn de vi fikk på vanlig UL på Ullevål. Jeg syns han var kjempe-flink. Vi betalte 1200,- da.

Vi har bestilt 3D-UL der i slutten av juni og tok den med medisinsk vurdering, siden vi også gjerne vil forsikre oss om kjønnet og at alt fremdeles står bra til! På 3D-UL får man også med en video mener jeg de sa sist jeg var der [:D]

Jeg skal der på tirsdag med full helsesjekk og skal betale 1200 kr. Hvis jeg bare ville ha fine bilder måtte jeg ha betalt 900 kr.

ORIGINAL: Trulte_83

Jeg skal der på tirsdag med full helsesjekk og skal betale 1200 kr. Hvis jeg bare ville ha fine bilder måtte jeg ha betalt 900 kr.

Hva menes med full helse sjekk? Samme som ved ordinær ultralyd? tenkte egentlig å ikke dra å 3D siden jeg fik se han på ultralyd forrige helg, men 3D er vel verdt det?
Har time der imorgen :)

Majorstua i Bergen tar 900 kr for sånn vanlig ultralyd.. få bilder osv..
Men de spurte meg om jeg ville ha medisinsk sjekk også, men sa det ikke var nødvendig. regner med det koster litt mer ja

Det jeg mente var at de går gjennom og ser på alle organene til babyen slik som på den ordinære ultralyden

ORIGINAL: Carrie86

ORIGINAL: Trulte_83

Hva menes med full helse sjekk? Samme som ved ordinær ultralyd? tenkte egentlig å ikke dra å 3D siden jeg fik se han på ultralyd forrige helg, men 3D er vel verdt det?
Har time der imorgen :)

Det er den medisinske sjekken som koster 1200 kr

ORIGINAL: Pixiee

Majorstua i Bergen tar 900 kr for sånn vanlig ultralyd.. få bilder osv..
Men de spurte meg om jeg ville ha medisinsk sjekk også, men sa det ikke var nødvendig. regner med det koster litt mer ja

ORIGINAL: Prillemor

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Hmmm... det var rart! Vi var også hos dr. Trolle. Var der i uke 11 og han tok seg veldig god tid. Presset på magen og fikk bebisen til å sprelle litt [:D] Vi fikk også med mange flotte bilder. Og de bildene var mye bedre enn de vi fikk på vanlig UL på Ullevål. Jeg syns han var kjempe-flink. Vi betalte 1200,- da.

Vi har bestilt 3D-UL der i slutten av juni og tok den med medisinsk vurdering, siden vi også gjerne vil forsikre oss om kjønnet og at alt fremdeles står bra til! På 3D-UL får man også med en video mener jeg de sa sist jeg var der [:D]

Jeg fikk inntrykk av at han kunne sine saker. Absolutt.

Men tror han glemte bilde. For når han hadde tørket geleen på magen og var på vei til å slå av UL apparatet. Sa jeg...hva med bilder???? så da var han vel ikke interessert i å slå på igjen da. Sikkert en dårlig dag. Angrer på at jeg ikke krevde bilder. For 15 min og den prisen burde jeg jo kunne krevd det. Han sa bare, ja det får du på ordinær UL.

Var sikkert 1200,- jeg betalte. Var der for litt over 2 år siden.

Back
Topp