Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Timiz
Jeg har bestilt meg time der... Og utifra det jeg har hørt da ihvertfall, så er det ganske bra der[:)]
Du kan velge mellom 2 forskjellige programmer sa de til meg på tlf. Det ene så tar de seg ekstra tid til å se etter kjønn, at alt er bra med barnet og veldig mye medisinsk. Og på det andre programmet så tar de seg tid til å bare kikke på babyen, få fine bilder av ansikt osv[:)] Jeg valgte det siste[:)]
Så blir spennende å se om det er så bra der som jeg har hørt folk si[;)]
ORIGINAL: Hello_Cupcake
Jeg var der til vanlig UL i uke 15 sist gang.
Betalte 1200,- eller 1500,- husker ikke helt.
Men han brukte 15 min og jeg fikk ingen bilder. Skikkelig irriterende når man betaler så mye. Så jeg har tenkt til å 3D UL et annet sted.
Men dette var selvsagt ikke 3D da, kan være det er en annen lege som gjør de. Jeg var ihvertfall hos dr. Trolle.
ORIGINAL: Trulte_83
Jeg skal der på tirsdag med full helsesjekk og skal betale 1200 kr. Hvis jeg bare ville ha fine bilder måtte jeg ha betalt 900 kr.
ORIGINAL: Carrie86
ORIGINAL: Trulte_83
Jeg skal der på tirsdag med full helsesjekk og skal betale 1200 kr. Hvis jeg bare ville ha fine bilder måtte jeg ha betalt 900 kr.
Hva menes med full helse sjekk? Samme som ved ordinær ultralyd? tenkte egentlig å ikke dra å 3D siden jeg fik se han på ultralyd forrige helg, men 3D er vel verdt det?
Har time der imorgen :)
ORIGINAL: Prillemor
ORIGINAL: Hello_Cupcake
Jeg var der til vanlig UL i uke 15 sist gang.
Betalte 1200,- eller 1500,- husker ikke helt.
Men han brukte 15 min og jeg fikk ingen bilder. Skikkelig irriterende når man betaler så mye. Så jeg har tenkt til å 3D UL et annet sted.
Men dette var selvsagt ikke 3D da, kan være det er en annen lege som gjør de. Jeg var ihvertfall hos dr. Trolle.
Hmmm... det var rart! Vi var også hos dr. Trolle. Var der i uke 11 og han tok seg veldig god tid. Presset på magen og fikk bebisen til å sprelle litt [:D] Vi fikk også med mange flotte bilder. Og de bildene var mye bedre enn de vi fikk på vanlig UL på Ullevål. Jeg syns han var kjempe-flink. Vi betalte 1200,- da.
Vi har bestilt 3D-UL der i slutten av juni og tok den med medisinsk vurdering, siden vi også gjerne vil forsikre oss om kjønnet og at alt fremdeles står bra til! På 3D-UL får man også med en video mener jeg de sa sist jeg var der [:D]