Majones

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Mulig et dumt spm, men når kan de små begynne å spise majones?

ORIGINAL: AnikogEmis

Vet ikke, Emma Isabel har smakt litt på finger av meg,
og elsket det selvfølgelig som alt annent[8D]

Hehe, Benjamin smakte litt av brødskiva mi med leverpostei og majones, falt nok i smak. Smatta som bare det [8D]

Spørs sikkert hvor mye salt og sånn det er i det. Du kan jo sjekke majones vs baconost/skinkeost feks å se. Mange som gir det hvertfall [:)]

ORIGINAL: Moradi

Spørs sikkert hvor mye salt og sånn det er i det. Du kan jo sjekke majones vs baconost/skinkeost feks å se. Mange som gir det hvertfall [:)]

Tenkte jeg skulle gjøre det, og i forhold til leverpostei og kaviar, men så hadde jeg ikke esken til majonesen [8D]

ORIGINAL: *Høna*

Tenkte jeg skulle gjøre det, og i forhold til leverpostei og kaviar, men så hadde jeg ikke esken til majonesen [8D]

Da får du gå på butikken å lure [8D]

ORIGINAL: *Høna*

Da får du gå på butikken å lure [8D]

Hehe, ja får gjøre det en dag [;)]

Er ikke det en del sennep i majonesen? Kan blitt litt surt for magen, og stumpen etter hvert [:-]. Men så lenge du ser at det går bra på alle måter så er det vel ikke farlig.

ORIGINAL: E.R.A.

Er ikke det en del sennep i majonesen? Kan blitt litt surt for magen, og stumpen etter hvert [:-]. Men så lenge du ser at det går bra på alle måter så er det vel ikke farlig.

Har ikke fått sjekka innholdet enda, men skal gjøre det før jeg evt gir noe [:)]

Mils majones ekte
Ingredienser: sojaolje,vann,eggeplomme(5%), eddik,sukker,salt fortykkningsmiddel (guarkjernemel,xantangummi),konserveringsmiddel (kaliumsorbat,natriumzoat), surhetsregulerende middel (sitronsyre), aroma og fargestoff (betakaroten).[:)]
 å etter at jeg hadde skrevet ned dette så ser jeg jo internett adr til millis der det står :P
http://www.mills.no/forsiden#/produkter/gruppe:474/prod:2003

ORIGINAL: Annette*Å*Sander

Mils majones ekte
Ingredienser: sojaolje,vann,eggeplomme(5%), eddik,sukker,salt fortykkningsmiddel (guarkjernemel,xantangummi),konserveringsmiddel (kaliumsorbat,natriumzoat), surhetsregulerende middel (sitronsyre), aroma og fargestoff (betakaroten).[:)]
å etter at jeg hadde skrevet ned dette så ser jeg jo internett adr til millis der det står :P
http://www.mills.no/forsiden#/produkter/gruppe:474/prod:2003

Tusen takk, så snill du er [:)]

For oss som liker lettvinne løsninger og ikke liker å tenke så mye.. Kan de lille søte små få det?[:)][:D]

Back
Topp