Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnikogEmis
Vet ikke, Emma Isabel har smakt litt på finger av meg,
og elsket det selvfølgelig som alt annent[8D]
ORIGINAL: Moradi
Spørs sikkert hvor mye salt og sånn det er i det. Du kan jo sjekke majones vs baconost/skinkeost feks å se. Mange som gir det hvertfall [:)]
ORIGINAL: *Høna*
Spørs sikkert hvor mye salt og sånn det er i det. Du kan jo sjekke majones vs baconost/skinkeost feks å se. Mange som gir det hvertfall [:)]
Tenkte jeg skulle gjøre det, og i forhold til leverpostei og kaviar, men så hadde jeg ikke esken til majonesen [8D]
ORIGINAL: *Høna*
Tenkte jeg skulle gjøre det, og i forhold til leverpostei og kaviar, men så hadde jeg ikke esken til majonesen [8D]
Da får du gå på butikken å lure [8D]
ORIGINAL: E.R.A.
Er ikke det en del sennep i majonesen? Kan blitt litt surt for magen, og stumpen etter hvert [:-]. Men så lenge du ser at det går bra på alle måter så er det vel ikke farlig.
ORIGINAL: Annette*Å*Sander
Mils majones ekte
Ingredienser: sojaolje,vann,eggeplomme(5%), eddik,sukker,salt fortykkningsmiddel (guarkjernemel,xantangummi),konserveringsmiddel (kaliumsorbat,natriumzoat), surhetsregulerende middel (sitronsyre), aroma og fargestoff (betakaroten).[:)]
å etter at jeg hadde skrevet ned dette så ser jeg jo internett adr til millis der det står :P
http://www.mills.no/forsiden#/produkter/gruppe:474/prod:2003